هواوی و لایکا یک مرکز تحقیقاتی مشترک افتتاح می‌کنند

به نظر می‌رسد همکاری لایکا با هواوی از سری گوشی‌های P9 این شرکت فراتر رفته و حالا این دو شرکت تصمیم گرفته‌اند برای افزایش کیفیت دوربین در گوشی‌های هوشمند یک مرکز تحقیق و توسعه ایجاد کنند.

0

اگر به خاطر داشته باشید در ابتدای عرضه P9 شبهاتی در مورد همکاری لایکا با این شرکت به وجود آمد چرا که مشخص شد دوربین دوگانه این گوشی ساخت شرکت دیگری است. هواوی سپس در این مورد شفاف‌سازی کرد که لایکا در مهندسی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دوربین پی 9 به شدت درگیر بوده و این دوربین با نظارت دقیق لایکا تهیه و تنظیم شده است. پس از آن و در بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد دوربین این گوشی یکی از بهترین‌ها در ثبت تصاویر ثابت چه در نور کم و چه نور مناسب است. در این مورد می‌توانید بررسی کامل ما را از پرچم‌دار هواوی بخوانید.

حالا لایکا تصمیم گرفته این همکاری را گسترش دهد و حالا یک مرکز تحقیقاتی جددی با نام لابراتوار نوآوری Max Berek قرار است در Wetzlar آلمان یعنی در کنار مقر لایکا بنا شود. Max Berek فردی بود که اولین لنز دوربین 35 میلی‌متری لایکا را تولید کرد. هدف از ایجاد این مرکز بهبود دوربین گوشی‌ها چه از نظر سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری اعلام شده است. همچنین این دو شرکت قصد دارند در زمینه‌های جدید واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نیز با یکدیگر مشارکت کنند.

گفتنی است هواوی امسال اولین هدست واقعیت مجازی خود را معرفی کرده و مدیرعامل آن نیز عرضه صفحه‌نمایش 2K در گوشی‌های این شرکت را در آینده تایید کرده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.