گوگل شاید سیستم‌عامل ترکیبی اندروید-کروم خود را با نام Andromeda به‌زودی معرفی کند

همان‌طور که می‌دانید گوگل قصد دارد 13 مهرماه طی مراسمی گوشی‌های جدید خود Pixel و Pixel XL را معرفی کند. اما ظاهراً این مراسم میزبان یک رویداد مهم‌تر نیز خواهد بود که آن رونمایی از Andromeda سیستم‌عامل جدید گوگل است.

0

مدت‌هاست شایعه شده که گوگل می‌خواهد سرانجام دو سیستم‌عامل خود اندروید و Chrome OS را با یکدیگر ترکیب کند اما شاید 13 مهرماه یک قدم به این رویا نزدیک‌تر شویم. طبق شایعات گوگل قصد دارد در مراسم 13 مهرماه علاوه بر گوشی‌های پیکسل از Chromecast Ultra، مودم‌ها و روترهای Google Home و Google WiFi پرده‌برداری کند اما توییت مدیر ارشد اندروید انتظار ما را از این رویداد بالاتر برده است:

ما اولین نسخه از اندروید را 8 سال پیش در چنین روزی معرفی کردیم. احساس می‌کنم هشت سال بعد از امروز هم ما درباره 13 مهرماه 95 (4 اکتبر 2016) صحبت خواهیم کرد.

به این ترتیب مشخصا این مراسم روز بسیار مهمی در تاریخ گوگل بوده که تنها به رونمایی از گوشی و چند سخت‌افزار دیگر اختصاص نخواهد داشت. با وجود این‌که شایعات مربوط به ترکیب اندروید و کروم سال‌هاست که شنیده می‌شود اما وال استریت ژورنال اخیراً از پیشرفت‌هایی در این زمینه خبر داده و احتمال رونمایی از Andromeda را قدرت بخشیده است. به گفته وال استریت این سیستم‌عامل تا سال 2017 آماده نخواهد شد اما گوگل ممکن است پیش‌نمایش آن را در این مراسم رونمایی کند.

به هر حال مسلم این است که گوگل در 13 مهرماه مراسمی تاریخی را برایمان آماده کرده است و ما هم مثل شما بی‌صبرانه منتظر شروع این رویداد هستیم.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.