اپ‌نت: اصلاح اطلاعات آهنگ‌ها با Automatic Tag Editor

اگر به دنبال شیوه‌ای آسان برای مرتب کردن و نظم بخشیدن به موزیک‌پلیر خود هستید، Automatic Tag Editor یک ابزار قوی و جدید است که به‌شما کمک می‌کند تگ فایل‌های موسیقی خود را تغییر دهید.

0

حتماً برای شما هم پیش آمده که موزیکی را دانلود کرده‌اید و متوجه شده‌اید نام آهنگ، خواننده، آلبوم، ژانر و یا سایر اطلاعات آن اشتباه بوده و یا حاوی کاراکترهای اضافه است. با Automatic Tag Editor می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

automatic-tag-editor

این اپ دارای قابلیت تنظیم و مرتب‌سازی موزیک‌ها براساس الگوهای مختلف مثل تاریخ دریافت و حروف الفبا است. سپس در مراحل بعدی با انتخاب موزیک‌ها، آلبوم‌ها یا فایل‌ها ویرایش ادامه می‌یابد. با انتخاب هرکدام از این‌ها می‌توان عکس دلخواه و مناسب آن‌را تعیین کرده و در ادامه نام‌اثر، نام‌خواننده،  ژانرموسیقی و سایر مشخصات آن‌را تغییر داد. به‌این ترتیب یک کاور آلبوم و تگ جدید برای موزیک ایجاد می‌شود.

در مورد موزیک‌های خارجی این اپلیکیشن توانایی این‌را دارد که به‌صورت خودکار آن‌را جستجو کرده و اطلاعات صحیح مربوطه را پیدا کند تا راحت‌تر اصلاحات مربوط به کاور و تگ انجام پذیرد.

Automatic Tag Editor به‌صورت رایگان در پلی‌استور گوگل برای اندروید 4.1 و بالاتر عرضه شده است.

appnet-google-play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.