درز تصاویر واضح از گوشی‌های پیکسل گوگل

همان‌طور که در خبرها خواندید گوگل رسماً دعوتنامه خود را برای رونمایی از گوشی‌های جدید پیکسل در 13 مهرماه ارسال کرد. حالا تصاویری واضح از این دو گوشی در رنگ سفید درز کرده است.

0

گوشی‌های امسال گوگل قرار است با نام Pixel و Pixel XL توسط اچ‌تی‌سی ساخته شده و به بازار عرضه شوند. گفته می‌شود این گوشی‌ها جایگزین نکسوس‌ها شده اما دیگر خبری از قیمت مناسب‌تر نسبت به پرچم‌داران اندرویدی در آن‌ها نخواهد بود. طبق شایعات نسخه 5 اینچی این گوشی که پیش از این با نام رمز Sailfish شناخته می‌شد با قیمت 650 دلار عرضه خواهد شد و نسخه 5.5 اینچی هم گران‌تر خواهد بود.

google-pixel-leak

حالا در تصاویر درز کرده جدید این دو گوشی را می‌توانید در رنگ سفید و نقره‌ای مشاهده کنید. زبان طراحی اچ‌تی‌سی در این دو گوشی کاملاً واضح بوده و همچنین پیروی از طراحی HTC One A9 این دو گوشی را تا حدی به آیفون نیز شبیه کرده است. خوشبختانه بدنه هر دو گوشی فلزی بوده و پشت گوشی حداقل با پنل شیشه‌ای و دوربین و فلش غیر رایج نسبت به گوشی‌های دیگر بازار متفاوت شده است. گفته می‌شود پشت گوشی به‌جای لوگوی نکسوس یا اچ‌تی‌سی با لوگوی گوگل مواجه خواهیم بود و البته حاشیه‌های بسیار عرضه در جلوی گوشی از زیبایی آن در مقابل محصولاتی مانند گلکسی نوت 7 یا ال‌جی V20 کاسته است.

google-pixel-leak-2

گفته می‌شود هر دو گوشی با چیپست اسنپ‌دراگون 820 یا 821 کوالکام، اندروید 7.1 و برای اولین بار ویژگی‌های منحصربه‌فرد گوگلی عرضه خواهند شد.

android police

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.