اپ‌‌نت: بهینه‌سازی اندروید با GO Speed

بدون شک همه ما حداقل برای یک‌بار هم که شده با مشکل فضا و یا کندی در دستگاه‌های اندرویدی خود مواجه شدیم. اپلیکیشن‌های متفاوتی برای حل این مساله ارائه شدند، اما ما می‌خواهیم یک‌ابزار قدرتمند، کاربردی و پرطرفدار به‌نام Go Speed را به‌شما معرفی کنیم.

0

go-speed

این اپلیکیشن به‌طور هم‌زمان درنقش چند اپ ظاهر شده و وظایف متعددی برعهده دارد ازجمله پاک کردن حافظه اضافی، از بین‌بردن فایل‌های زائد، قفل‌کردن سایر اپلیکیشن‌ها، بروزرسانی خودکار و قابلیت‌های متعدد دیگر.

go-speed-2

به ادعای این اپلیکیشن استفاده از Go Speed تا 60 درصد به بهبود سرعت دستگاه اندرویدی شما کمک می‌کند. این اپ همچنین قابلیت دسترسی سریع را با استفاده‌از ابزار سیاه‌چاله مانندی که روی صفحه موبایل یا تبلت ظاهر می‌شود دارد و می‌توان سایر اپلیکیشن‌ها را به این سیاه‌چاله کشید تا به‌صورت خودکار عملیات پاک‌سازی روی آن‌ها صورت گیرد. بخش‌های مختلف اپ دارای کاربردهای زیر هستند:

  • Memory Boost: نمایش حجم اپلیکیشن‌هایی که در حافظه دستگاه قرار دارند و درنهایت پاک‌سازی آن‌ها از فضاهای اضافی.
  • Junk Files: قسمت‌های مختلف دستگاه که می‌توانند فایل‌های زائد و غیرکاربردی ایجاد کنند را به همراه میزان حجم اشغالی نمایش داده و در انتها قادر به پاک‌سازی این فایل‌ها خواهد بود. از جمله فایل‌های حافظه، اپ‌ها و… .
  • App Manager: در این بخش به تمامی اپ‌های نصب شده روی سیستم دسترسی مستقیم داشته و می‌توان از همین قسمت آن‌ها را Uninstall کرد یا از اطلاعاتشان Back Up گرفت. در همین قسمت میزان باتری و اندازه‌ای‌که هر اپ مصرف می‌کند و حتی تاریخ نصب اپ قابل مشاهده است.
  • App Lock: هر تعداد از اپ هایی که بخواهیم را می‌توان از این قسمت قفل کرد برای آن رمزعبور تعیین کرد.
  • Auto-start Manager: مدیریت اپلیکیشن‌هایی که با روشن کردن گوشی اجرا می‌شوند.

go-speed-3

قابلیت جالب دیگر این اپ دسترسی به منوی میان‌بر آن است که استفاده از Go Speed را برای کاربران خود هرچه آسان‌تر و دلچسب‌تر می‌کند. GO Speed به‌صورت رایگان در پلی‌استور گوگل عرضه شده و همچنین می‌توانید آن را با لینک مستقیم نیز از فارسروید دریافت کنید.

appnet-farsroid

appnet-google-play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.