مرکز خدمات پس از فروش هواوی در اصفهان افتتاح شد

شرکت هواوی هفته گذشته در مراسمی مرکز خدمات پس از فروش خود را در شهر اصفهان برای محصولات گوشی هوشمند و تبلت در کشور افتتاح کرد.

2

به گزارش روابط عمومی هواوی در ایران، این مراسم با حضور نمایندگان سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، مدیران ارشد اتحادیه فروشندگان موبایل، جمعی از فروشندگان و مشتریان برگزار شد.

huawei-service-center-isfahan

گفتنی است این مرکز که با همکار شرکت حامی و همراه پارت راه اندازی شده است، نیز همانند سایر نمایندگی های خدمات هوآوی از استانداردهای بالای جهانی در زمینه فنی شامل تجهیزات و ابزارآلات دقیق الکترونیکی، تکنسین های مجرب و همچنین در زمینه پذیرش شامل فضایی مطلوب و با امکانات رفاهی مناسب برخوردار است.

بر اساس این گزارش، حداکثر زمان برگشت کالا به مشتری در مراکز “هواوی سرویس” در ایران فقط 3 روز تعیین شده است. همچنین در صورتی که کالای کاربر با شرایط تعویض مواجه شود، بعد از دریافت کالای معیوب تا 48 ساعت گوشی یا تبلت به درب منزل مشتری به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سارا می‌گوید

    وقت بخیر ادرس نمایندگی هواوی رو بفرمایید در اصفهان

  2. علیرضا می‌گوید

    بنده 23 خرداد یک هواوی nova T5 خریداری کردم با گارانتی طلایی مایکروتل بعد چند روز متوجه پیکسل سوختگی صفحه شدم
    بردم برای گارانتی تعویض، بعد چند روز تماس گرفتند که بنابه فلان دلایل شامل تعویض نمیشه و باید تعمیر کرد.
    امروز 10 خرداد هست همچنان گوشی تعمیر نشده.
    گارانتی و پشتیبانی بسیار بسیار بد