موجودی آیفون 7 پلاس و نسخه جت بلک آیفون 7 یک‌روز پیش از عرضه رسمی تمام شد!

به نظر می‌رسد آیفون‌های جدید اپل از استقبال فوق‌العاده‌ای برخوردار شده‌اند چرا که امروز اپل رسماً اعلام کرد تمامی رنگ‌ها و نسخه‌های آیفون 7 پلاس و رنگ جت بلک آیفون 7 به اتمام رسیده است. به این ترتیب در فروشگاه‌های رسمی در روز عرضه خبری از آن‌ها نخواهد بود.

3

با وجود این‌که اپل آمار رسمی پیش‌فروش را منتشر نکرده اما به نظر می‌رسد مشتاقان آیفون 7 استقبالی عالی را از گوشی‌های جدید اپل داشته‌اند به‌طوری که تمامی موجودی آیفون 7 پلاس پیش‌خرید شده و آیفون 7 نیز در رنگ جدید جت بلک در دسترس نخواهد بود. اپل در این مورد می‌گوید:

ما نمی‌توانستیم در مورد استقبال ابتدایی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از این خوشحال‌تر باشیم؛ ما منتظر شروع هر چه زودتر فروش در نمایندگی‌ها و شرکای رسمی خود در سراسر دنیا هستیم. از روز جمعه تعداد محدودی آیفون 7 در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، رزگلد و مشکی (مات) برای مشتریان در فروشگاه‌های رسمی اپل استور در دسترس خواهد بود. در طول دوره پیش‌خرید و سفارش آنلاین تمامی نسخه‌های آیفون 7 پلاس و همچنین رنگ جت بلک آیفون 7 تمام شد و این مدل‌ها فعلاً در فروشگاه‌ها در دسترس نخواهند بود. موجودی در فروشگاه‌های شریک و سوم‌شخص برای رنگ‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد و توصیه می‌کنیم پیش از اقدام به خرید با آن‌ها تماس بگیرید. مشتریان کماکان می‌توانند تمامی رنگ‌ها و نسخه‌ها را از وبسایت apple.com سفارش دهند و ما نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد تا آیفون‌های جدید را در اسرع وقت به دست تمامی افرادی که می‌خواهند برسانیم.

به این ترتیب افرادی که آیفون را پیش‌خرید نکرده و مقابل اپل استورها صف کشیده‌اند شاید از شنیدن این خبر ناامید شوند. به نظر می‌رسد آیفون 7 پلاس به خاطر صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و دوربین دوگانه از استقبال بیشتری برخوردار شده و رنگ چشمگیرتر جت بلک نیز با وجود گزارش‌هایی در مورد خش‌پذیری بیش از حد آن کماکان رنگ مورد علاقه مشتریان است.

iphone-7-colors

به این ترتیب اگر منتظر حضور آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در بازار ایران هستید احتمالاً در اوایل عرضه نسخه پلاس و رنگ جت بلک را با قیمتی بسیار نجومی خواهید یافت. به گفته وب‌سایت اپل رنگ جت بلک آیفون 7 حدود 3 تا 5 هفته دیگر و نسخه پلاس نیز آبان ماه دوباره آماده عرضه خواهد شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. سجاد می‌گوید

    من روزی ک تو ایران امد ایفون هفت پلاس جت بلک خریدم عاشق ایفونم همه مدلاشو داشتم جدیدسم بیاد میخرم

  2. سمانه می‌گوید

    من جت بلک خریدم و به نظرم بسیاااار لوکس و لاکچریه

  3. جمیل می‌گوید

    کلا رنگ های جدید طرفداربیشتری دارند رنگ جت بلک هم خیلی لوکس وجذابه.ولی انصافا ایفون 7 ارزش خرید بیشتری نسبت به 6 و6sداره!من شاید بخرم شاید صبرکنم 7sیا8 بیاد!بعد 10سال ایفون به گوشی کامل وایده الی تبدیل شده.