آپدیت اندروید 6 مارشملو برای اکسپریا C4 و C4 Dual سونی عرضه شد

اگر از دارندگان گوشی‌های میان‌رده Xperia C4 و C4 Dual هستید امروز خبر خوبی برایتان داریم. سونی سرانجام آپدیت حیاتی اندروید 6 مارشملو را برای این گوشی منتشر کرده است.

2

سونی از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه آپدیت‌ها بسیار خوب عمل کرده و سابقه خوبی هم در پشتیبانی از گوشی‌های میان‌رده خود دارد. این‌بار نوبت به گوشی‌های C4 و C4 Dual این شرکت ژاپنی رسیده که به گزارش وبلاگ Xperia Blog اندروید 6.0 مارشملو را دریافت کنند. به‌طور دقیق‌تر مدل‌های E5303 و E5306 از Xperia C4 و مدل‌های E5333 و E5343 از Xperia C4 Dual به اندروید 6.0 آپدیت می‌شوند. نسخه فیرمور برای نسخه C4 هم 27.3.A.0.122 و برای C4 Dual دوسیم‌کارته هم 27.3.B.0.122 می‌باشد.

هنوز مشخص نیست که عرضه این آپدیت همزمان در سراسر دنیا آغاز شده و یا سونی فعلاً این آپدیت را برای کشورهای خاصی عرضه کرده است اما می‌توان اطمینان داشت در هفته‌های آتی همه کاربران این دو گوشی آپدیت مذکور را دریافت کنند. آپدیت اندروید 6.0 مارشملو امکانات جدیدی نظیر Doze برای کاهش مصرف شارژ باتری، Google Now on Tap برای گرفتن اطلاعات از محتوای روی صفحه، کسب دسترسی‌های واضح‌تر، پشتیبانی از ART، به‌اشتراک‌گذاری مستقیم و بسیار بهینه‌سازی‌های ریز و درشت دیگر را به همراه خواهد داشت.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علی داوودی می‌گوید

    سلام، تشکر از شما

  2. hasan می‌گوید

    با سلام چرا من هر چقدر دانلود میکنم میگه نصب ممکن نیست دیگه دیوانم کرد