اپ‌نت: Roll the Ball؛ راه را برای توپ باز کنید!

بازی ساده اما جذاب Roll the Ball از استودیوی بازی‌سازی BitMango یک بازی پازلی مهیج است که در مراحل ابتدایی بسیار ساده به نظر می‌رسد. اما هر بیشتر جلو بروید به تفکر و هوش بیشتری نیاز خواهید داشت.

0

روش بازی این‌گونه است که شما باید توپ‌را از یک مسیر پیچ و خم‌دار به مقصد موردنظرش برسانید. این مسیر به‌صورت یک پازل درآمده و قطعات این پازل درهم است. هر قطعه از آن‌را باید در جای مناسب خود قرارداده تا مسیر از محل ابتدایی قرارگیری توپ تا مقصد شکل بگیرد. در هر مرحله باید جوری قطعات چیده شوند تا قطعه‌های ستاره دار در مسیر اصلی قرار گرفته و توپ با عبور از آن‌ها موفق به دریافت تمام ستاره‌ها شده و وارد مرحله بعدی شود. در غیر این‌صورت تمام ستاره‌ها دریافت نمی‌شوند.

roll-the-ball-1

موانع سر راه آن قطعات ثابتی است که به صفحه پیچ شده اند و نمی‌توان آن‌ها را جابجا کرد. طی مراحل بالاتر قطعاتی در اختیار کاربر قرار می‌گیرند که قابلیت چرخش دارند و این قابلیت به هیجان و پیچیدگی بازی می‌افزاید. Roll the Ball در سه سطح آسان، متوسط و سخت طراحی شده است. در طول بازی عنصر زمان دست و پاگیر نمی‌شود و کاربر می‌تواند تا هر زمانی که بخواهد روی بازی تمرکز کند. همچنین بازی در اسلایدهای مختلف ارائه شده و می‌توانید بازی را به‌صورت آنلاین و نیز در رقابت با دوستانتان نیز انجام دهید و از این بازی کم حجم و اعتیادآور نهایت لذت را ببرید.

Roll the Ball به‌صورت رایگان برای اندروید 3.0 و iOS 6.0 و بالاتر عرضه شده و از طریق پلی‌استور گوگل و اپ‌استور اپل قابل دانلود است اما مانند همیشه می‌توانید نسخه اندرویدی را از فارسروید نیز با لینک مستقیم دانلود کنید.

appnet-google-play

appnet-farsroid

appnet-app-store

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.