سامسونگ تبلیغات تلویزیونی گلکسی نوت 7 را متوقف کرد

زندگی برای سامسونگ یکی از تولیدکنندگان بزرگ گوشی هوشمند در دنیا، بعد از عرضه گلکسی نوت 7 سخت و دشوار بوده است.

1

این شرکت تابه‌حال 2.5 میلیون دستگاه از این گوشی را فراخوان کرده و می‌خواهد به خاطر دستگاه‌های گلکسی نوت 7 فروخته‌شده معیوب در برخی کشورها، جبران کند. سامسونگ برای خریداران برنامه‌ای در نظر گرفته بود که طبق آن گوشی‌های معیوب را با دستگاه دیگر یا یک گلکسی نوت سالم تعویض می‌کرد. ازآنجایی‌که این گوشی‌ها در هفته بعد تحویل داده می‌شوند، هنوز میزان موفقیت برنامه مشخص نیست. تا آن زمان این شرکت کره جنوبی فروش گلکسی نوت 7 جدید را متوقف کرده تا وضعیت تمام خریداران قبلی مشخص شود.

اما بنا به گزارش‌ها این تنها کاری که سامسونگ به آن مشغول شده نیست؛ شرکت تصمیم گرفته که تمام تبلیغات تلویزیونی گلکسی نوت 7 را هم تا زمان آغاز دوباره فروش این دستگاه، متوقف کند. به نظر می‌رسد این تصمیم تنها در کره جنوبی اجراشده باشد، اما اگر تبلیغات تلویزیونی در کشورهای دیگر هم متوقف شود، شگفت‌زده نخواهیم شد.

شخصی آشنا به این مسائل گفته که تبلیغاتی که سامسونگ هزینه آن‌ها را پرداخت کرده تا پایان قرارداد مربوطه پخش خواهند شد، اما تبلیغات تلویزیونی برای گلکسی نوت 7 در کره جنوبی نهایتاً تا پایان این هفته پخش می‌شوند. مسلماً به‌محض اینکه فروش گلکسی نوت 7 از سر گرفته شود، سامسونگ به پخش تبلیغات تلویزیونی برای این گوشی هوشمند پرچم‌دارش ادامه خواهد داد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mehdi.shahpari می‌گوید

    چنین اشتباه بزرگی از برندی معروف چون سامسونگ بعید است.واقعا من به عنوان یک فردی که از محصولات سامسونگ استفاده میکنم از این اتفاق خیلی ناراحتم. چون اعتقاد زیادی به مشتری مداری این برند دارم