گلکسی اس 8 سامسونگ احتمالاً هشتم اسفندماه رونمایی خواهد شد

با وجود این‌که سامسونگ به‌تازگی گلکسی نوت 7 خود را عرضه کرده اما خبرهای انفجار این گوشی برخی منتظر گلکسی اس 8 پرچم‌دار آینده سامسونگ هستند. حالا طبق شایعات و گمانه‌زنی‌ها این گوشی شاید هشتم اسفندماه رونمایی شود.

0

گلکسی نوت 7 پرچم‌دار فوق‌العاده‌ای است؛ این گوشی بهترین صفحه‌نمایش موبایلی، بهترین ابزار تولید محتوا و شاید بهترین دوربین را درون بدنه‌ای زیبا و جمع‌وجور جای داده و کمتر کسی می‌تواند به آن اشکالی بگیرد. اما بدشانسی سامسونگ باعث شد تا تعداد هرچند محدودی از این گوشی با مشکل انفجار و آتش گرفتن باتری مواجه شود و همین عامل کار را خراب کرده و برخی کاربران را نسبت به نوت 7 ناامید و بدگمان کرد. به همین دلیل شاید گلکسی اس 8 محصول بسیار مهمی برای سامسونگ باشد.

با وجود این‌که هنوز شایعه یا خبر موثقی در مورد زمان رونمایی از این گوشی نداریم اما اگر به تاریخ رونمایی از سری گلکسی اس در سال‌های اخیر نگاهی بیندازید متوجه نکته جالبی خواهید شد:

Phone Announcement date MWC event dates
Samsung Galaxy S5 February 24, 2014 February 24 – 27, 2014
Samsung Galaxy S6 March 1, 2015 March 2 – 5, 2015
Samsung Galaxy S7 February 21, 2016 February 22 – 25, 2016

 

بله سامسونگ گلکسی اس 5 تا گلکسی اس 7 را هر ساله درست یک‌روز پیش از شروع رسمی نمایشگاه MWC بارسلون رونمایی می‌کند. حالا که تاریخ برگزاری MWC 2017 نهم تا دوازدهم اسفندماه اعلام شده می‌توان حدس زد سامسونگ هم گوشی پرچم‌دارش را هشتم اسفندماه رونمایی کرده و در نمایشگاه به معرض دید خبرنگاران و رسانه‌ها قرار خواهد داد. طبق شایعات گلکسی اس 8 در دو نسخه 5.1 و 5.5 اینچی عرضه خواهد شد که هر دو با صفحه‌نمایش خمیده رونمایی می‌شوند. به این ترتیب اندازه گوشی نسبت به رقبای با همین صفحه‌نمایش کوچک‌تر خواهد بود و کار کردن با یک‌دست نیز ساده‌تر می‌شود؛ همان‌طور که گلکسی نوت 7 ابعاد کوچک‌تری نسبت به آیفون 7 پلاس داشته اما صفحه‌نمایش آن بزرگ‌تر است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.