تعداد انفجار باتری گلکسی نوت 7 تنها در آمریکا به ۷۰ مورد رسید

زمانی که سامسونگ بیانیه‌ای رسمی در خصوص مشکل باتری گلکسی نوت 7 منتشر کرد تا آن زمان 35 مورد داغ شدن بیش‌ازحد گوشی گزارش‌شده بود.

0

بنا به گزارش وزارت بهداشت کانادا، شرکت سامسونگ تا الآن بیش از 70 مورد را تنها در آمریکا مشاهده کرده است. سامسونگ با وزارت بهداشت کانادا برای جمع‌آوری گوشی‌های خراب همکاری کرده بود. وزارت بهداشت در تلاشی برای ترغیب کاربران برای اینکه گوشی‌های نوی خود را که امکان دارد هرلحظه منفجر بشوند بازگردانند، این نکته را هم به گزارش خود اضافه کرده بود.

در بین این 70 مورد گزارش‌شده، موارد شدیدتر و دل‌خراشی هم که شاید قبلاً در اخبار آن‌ها را خوانده باشید وجود داشتند؛ مثلاً مردی در فلوریدا ادعا کرد که خودروی Jeep Cherokee وی بعدازاین که نوت 7 در آن منفجر شد، آتش‌گرفته است. پسربچه 6 ساله‌ای هم به خاطر انفجار این گوشی در دستانش، به سوختگی دچار شد. بااینکه شاید 70 مورد چندان هم زیاد به نظر نرسد، کمیسیون ایمنی محصولات مصرف‌کنندگان به‌صورت رسمی به کاربران هشدار داد و از آن‌ها خواست که استفاده از این دستگاه را متوقف کنند. همچنین بسیار از خطوط هواپیمایی به مسافران خود اجازه استفاده از گوشی را در هواپیما نداده‌اند.

در این مرحله به امانت گرفتن یک گوشی یا خرید دستگاه جدیدی که امنیت کاربرش را به خطر نیندازد، بهترین کار ممکن است.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.