دانلود کنید: لانچر جدید پیکسل گوگل برای گوشی‌های اندرویدی

2

شب گذشته توسعه‌دهنده مشهور رام‌های اچ‌تی‌سی با نام کاربری LlabTooFeR@ چند اسکرین‌شات از لانچر جدید نکسوس را منتشر کرد. این لانچر قرار است جایگزین Google Now Launcher شود که در حال حاضر روی گوشی‌های نکسوس نصب شده است. گوشی‌های جدید گوگل را امسال اچ‌تی‌سی خواهد ساخت و آن‌ها را فعلاً با نام‌های رمز Sailfish و Marlin می‌شناسیم که احتمالاً نام نهایی آن‌ها هم به جای نکسوس Pixel و Pixel XL خواهد بود.

حالا لانچر پیکسل گوگل برای دانلود به بیرون درز کرده و از جمله امکانات جدید آن می‌توان به فعال بودن حالت افقی، دکمه گوگل و روش جدید انتخاب والپیپر اشاره کرد. این لانچر می‌تواند چندین والپیپر باکیفیت را از اینترنت دانلود کرده و با فعال کردن Daily Wallpaper هر روی والپیپر گوشی شما را به صورت خودکار و بسته به دسته‌بندی مورد علاقه شما تغییر دهد.

pixel-launcher

برای نصب این لانچر کافیست هر دو فایل Nexus Launcher Prebuilt و Wallpaper Picker Google Prebuilt را از فایل زیپ زیر دانلود و نصب کنید و سپس دکمه Home گوشی را فشار داده و Nexus Launcher را انتخاب کنید:

دانلود Nexus Launcher از مدیافایر

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. AliAkbar می‌گوید

    زیباست
    باید ببینم کارایی هاش مثل لانچر Apus هستش یا نه

  2. ahmad می‌گوید

    عالی