آپدیت HDR برای پلی‌استیشن 4 امروز منتشر می‌شود

سونی به تازگی از دو کنسول تازه رونمایی کرد. البته کنفرانس این شرکت به جذابیت سال‌های پیش نبود اما به هر حال این شرکت قابلیت‌هایی تازه همچون قابلیت بازی به صورت HDR در پلی‌استیشن 4 را معرفی کرد.

0

سونی مدتی است که در مورد یک آپدیت بزرگ برای کنسول خود صحبت می‌کند که قرار است نسخه چهارم از بین آپدیت‌هایش برای پلی‌استیشن 4 باشد. حال خبرها حاکی از این است که این آپدیت بالاخره در دسترس است. این شرکت در خبری رسمی تایید کرده که امروز یعنی 23 شهریور ماه این نرم‌افزار در دسترس کنسول‌ها قرار خواهد گرفت و قابلیت‌هایی تازه خواهد داشت.

همانگونه که گفتیم قرار بود در این آپدیت قابلیت بازی به صورت HDR عرضه شود، همچنین امکان ایجاد فولدر در قسمت هوم اسکرین و یک Quick Menu باز طراحی شده نیز از امکانات تازه این آپدیت است. در نسخه‌ی PS4 Pro بهبودهایی سخت‎افزاری و نرم‎افزاری صورت گرفته که می‌توانید با کیفیت 1080 از قابلیت Remote Play و Share Play بهره ببرید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که گیم‌پلی خود را با کیفیت 1080 با سرعت 60 فریم بر ثانیه بر روی شبکه‌‌هایی همچون یوتیوب به اشتراک بگذارید. همچنین این امکان نیز به وجود آمده تا فایل‌های خود را راحت‌تر از کنسول قبلی به کنسول تازه منتقل کنید و می‌توانید با یک سیستم ارتباط سیمی این‌کار را انجام دهید. بدین ترتیب دیگر لازم نیست که روی کنسول تازه‌ی خود تمامی بازی را دوباره دانلود کنید و دوباره میزان پیشرفت خود را از سرور بگیرید. همچنین در قسمت Quick Menu همانطور که گفتیم بهبودهایی صورت گرفته، به عنوان مثال می‌توانید بدون باز کردن اپلیکیشن Spotify، آن را مدیریت و کنترل کنید. همچنین بهبودهایی نیز در طراحی رابط کاربری صورت گرفته که کار کردن با محصول را لذت‌بخش‎تر و آسان‌تر می‌کند. به طور خلاصه، سونی تلاش کرده در آپدیت تازه‌ی خود جانی تازه به کنسول قدیمی خود بدهد تا توان رقابت با کنسول‌های تازه را داشته باشد.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.