آیفون 7 اپل با اقتدار در صدر نتایج بنچمارک AnTuTu ایستاد!

آیفون‌های جدید اپل با چیپست A10 Fusion عرضه خواهند شد اما این چیپست در برابر اکسینوس 8890 سامسونگ و اسنپ‌دراگون 820 کوالکام چه حرف‌هایی برای گفتن دارد؟

0

اپل همیشه از نظر پردازنده‌های موبایلی محصولاتش جز بهترین‌ها بوده و تراشه‌های به‌کار رفته در آیفون و آی‌پد نیز با وجود تعداد هسته‌های کمتر نسبت به رقبا عملکردی برابر یا گاهی بهتر داشته‌اند. با وجود این‌که نتایج بنچمارک لزوماً نمی‌تواند نشانی از عملکرد واقعی دستگاه‌های مختلف برای مقایسه باشد جالب است بدانید آیفون 7 برخلاف آیفون‌های گذشته که نسبت به رقبای اندرویدی عقب‌تر بود حالا در بنچمارک محبوب AnTuTu با اختلاف درصدر ایستاده است!

iphone-7-benchmark

android-top-antutu-benchmarks

آیفون 7 با حدود یک‌سوم پیشرفت نسبت به آیفون اس توانسته امتیاز 178397 را در AnTuTu کسب کند و به این ترتیب قهرمان قبلی یعنی وان‌پلاس 3 را کنار بزند. پرچم‌داران اخیر اندرویدی از جمله گلکسی نوت 7، وان‌پلاس 3، ال‌جی جی 5 و اچ‌تی‌سی 10 همگی امتیازاتی بین 130 تا 140 هزار را کسب کرده بودند اما آیفون حالا حداقل 30 درصد از آن‌ها بهتر عمل کرده است.

چیپست A10 Fusion اپل برای اولین بار حالا چهار هسته‌ای بوده و 2 هسته کم‌مصرف نیز برای افزایش دوام شارژ باتری برای آن در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید این نتایج مربوط به آیفون 7 با 2 گیگابایت حافظه رم بوده درصورتی که وان‌پلاس 3 از ۶ گیگابایت حافظه رم بهره‌مند است. به گفته اپل A10 Fusion نسبت به A9 در آیفون 6اس از نظر پردازشی 40 درصد و از نظر گرافیکی نیز 50 درصد سریع‌تر شده است به این ترتیب می‌تواند همه رقبا را کنار بزند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.