گلکسی نوت 7 این‌بار در دستان یک کودک ۶ ساله آتش گرفت!

یک پسربچه 6 ساله در زمان منفجرشدن گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ در دستانش به سوختگی دچار شد. به گفته مادربزرگش، این کودک به‌قدری ترسیده که دیگر نزدیک هیچ دستگاهی نمی‌شود.

1

به گفته مادربزرگ، وی شنبه‌شب در حال استفاده از گوشی در خانه در مرحله Flatbush شرقی در بروکلین بوده که ناگهان دستگاه آتش می‌گیرد.

Linda Lewis یکی از نوه‌های دیگر مادربزرگ می‌گوید:

کودک در حال فیلم دیدن بود که باتری منفجر شد. حتی آژیرهای آتش نیز به صدا درآمدند.

خانواده این کودک قبل از ساعت 8 شب با اورژانس تماس گرفتند و این کودک به‌سرعت با سوختگی‌های ایجادشده در بدنش به مرکز پزشکی رسانده شد. Lewis ادامه می‌دهد که پسربچه الآن در خانه است و نمی‌خواهد به هیچ گوشی دیگری نزدیک بشود. تمام مدت پیش مادرش گریه می‌کرده است. به گفته مادربزرگ، این خانواده در تلاش برای برقراری ارتباط با سامسونگ درباره این حادثه بوده است و از توضیح بیشتر خودداری کرد.

سامسونگ در روز شنبه به کاربران در خصوص داغ شدن بیش‌ازحد و انفجار باتری‌ها هشدار داده و از آن‌ها خواسته بود که دستگاه‌های خود را در مراکز مشخص‌شده تعویض کنند.

nypost

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پريسا می‌گوید

    خوبه هر چی فراخوان میده که گوشیا رو عودت بدن باز یه مشت خل و چل از گوشی استفاده می کنند.