تماشا کنید: وقتی مایکروسافت سرفیس پرو 4 را با مک‌بوک ایر مقایسه می‌کند

سرفیس پرو 4 مایکروسافت یکی از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین محصولات این شرکت است. در جدیدترین تبلیغ تلویزیونی این تبلت هیبریدی مایکروسافت آن‌را با مک‌بوک ایر اپل مقایسه می‌کند.

0

در این تبلیغ مایکروسافت به صفحه‌نمایش لمسی، قلم Surface Pen برای نوشتن روی صفحه، کیبورد Type Cover و قابلیت جابجایی و استفاده آسان‌تر سرفیس پرو 4 به عنوان برتری نسبت به مک‌بوک ایر اشاره می‌کند. البته شاید بگویید مایکروسافت باید سرفیس را با آی‌پد پرو محصول مشابه اپل مقایسه کند و نه مک‌بوک ایر. آی‌پد پرو هم قلم داشته، دارای صحفه‌نمایش لمسی است و یک کیبورد هوشمند درست مانند Type Cover سرفیس دارد؛ اما این نکته را هم باید به خاطر داشت که آی‌پد با یک سیستم‌عامل موبایلی کار می‌کند که نمی‌توان امکانات و اپلیکیشن‌های آن را با ویندوز 10 یا macOS مقایسه کرد. شاید اگر آی‌پد پرو با macOS عرضه می‌شد می‌توانست رقیب بهتری برای سرفیس باشد؛ هرچند که در آن صورت از نظر وزن و ضخامت و عمر شارژ متفاوت بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.