روسی‌ها از همین حالا برای خرید آیفون 7 مقابل اپل استور برلین چادر زده‌اند!

اپل آیفون 7 را در تاریخ 26 شهریورماه یعنی 5 روز دیگر در اپل استورهای برخی کشورها عرضه می‌کند. ظاهراً طرفداران اپل طاقت ندارند و برخی از آن‌ها از همین حالا مقابل اپل استورها چادر زده‌اند.

2

این اپل استور در بلوار Kurfürstendamm شهر برلین یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های این شهر واقع شده و به همین دلیل چادر زدن یک زوج روسی باعث جلب توجه عابران شده است. برخی مردم حتی درباره این زوج جوک‌هایی ساخته و می‌گویند آن‌ها مهاجران سوری هستند و یا برای تولید آنجلا مرکل به برلین آمده‌اند!

همان‌طور که می‌دانید اپل چهارشنبه هفته گذشته طی مراسمی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خود را با ویژگی‌های جدیدی مثل دوربین دوگانه، بدنه ضدآب، بلندگوهای استریو و رنگ‌های جدید معرفی کرد و طرفداران این برند از همین حالا در فکر خرید پرچم‌داران اپل هستند. در واقع استقبال از رنگ Jet Black آیفون 7 آن‌قدر زیاد بوده که اپل می‌گوید عرضه این رنگ یکی دوماه به تأخیر خواهد افتاد.

appleapple

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. فرزان حسینی می‌گوید

    تبلیغات

    اصلا آلمانی ها جوک نمیگن جواب سلام هم با اخم میدن!

  2. اریا می‌گوید

    اینا دیگه خیلی بیکارند مگه میشه؟مگه داریم؟