بندهای نسل اول اپل واچ با سری دوم این ساعت هم سازگار خواهد بود

اپل واچ 2 در راه است و کاربران نسل اول اپل واچ نگران سازگاری بند این ساعت با نسل دوم آن هستند، اما باید بگوییم جای هیچ نگرانی نیست چرا که بندهای نسل اول اپل واچ با سری دوم این ساعت هم سازگار خواهد بود.

1

اپل همیشه ترجیح می‌دهد اکو سیستم‌داخلی خاص خود را داشته باشد و در کنار عرضه محصولات درجه یک و تراز اول، لوازم جانبی یا به اصطلاح اکسسوری‌های شیک و مشتری پسندی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در این بین اپل واچ که به خودی خود کالایی شیک و جذاب به نظر می‌رسد، بندهای مختلف و گران‌ قیمتی دارد که هوش هر طرفدار فناوری را از سر می‌برد.

اکنون نیز شاهد معرفی اپل واچ ۲ هستیم، ساعت هوشمندی که قرار است نقش جانشین شایسته اپل واچ را ایفا کند. با این حساب کاربرانی که برای اپل واچِ خود بندهای گران‌قیمت و زیبا خریده‌اند نگران هستند که این بند با نسخه بعدی اپل واچ بلااستفاده بماند. به همین منظور باخبر شدیم بلاگ خبری  iMore که اخبار معتبری از اپل را منتشر می‌کند در گزارشی تاکید کرده که بند نسل اول اپل واچ کاملا با نسل دوم ساعت هوشمند اپل سازگاری دارد.

apple-watch

بر اساس گزارش iMore اپل به فکر مشتریان اپل واچ خود بوده و محل قرارگیری بند نسل دوم اپل واچ را به گونه‌ای طراحی کرده که بندهای نسل اول این ساعت هوشمند دقیقا در محل خود جای بگیرند. ناگفته نماند که نگرانی کاربران از این امر کاملا قابل درک است چرا که با توجه به سابقه‌ای که از شرکت‌های بزرگ سراغ داریم در موارد زیادی پس از عرضه نسل جدید محصول خود، چندان به حفظ استانداردهای محصول قدیمی پایبند نیستند. این امر در خصوص محصولاتی که با فناوری‌های روز سروکار دارد بیشتر صدق می‌کند؛ اما خوشبختانه اپل حواسش به مشتریان قبلی اپل واچ بوده و همان‌گونه که اشاره شد بند نسل دوم اپل واچ کاملا با نسل اول آن سازگاری دارد.

در حال حاضر شایع شده است که اپل واچ ۲ از صفحه‌نمایشی باریک‌تر نسبت به آنچه در اپل واچ نسل اول شاهد آن بودیم برخوردار است؛ اما از نظر طراحی شاهد تفاوت‌های چشمگیری میان اپل واچ ۲ و نسل جدید این ساعت نیستیم.

ubergizmo.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. اریا می‌گوید

    ظاهر وطراحی سری 2 اپل واچ کاملا مشابه سری 1 هست.فقط به جای نسخه ادیشن طلا نسخه سرامیکی اومده که قیمتش 2 برابر نسخه استیل هست.