گلکسی نوت 7 این بار یک خودروی جیپ را به آتش کشید

مثل اینکه قرار نیست شاهد پایان داستان انفجار‌های نوت 7 باشیم. هر جا را که نگاه کنید یک نوت 7 منفجر شده است! میزان انفجارها به قدری بالا بود که سامسونگ مجبور شد بسیاری از نسخه‌ها را بازگرداند. در آخرین خبر انفجار در فارنت برایتان گفتیم که چگونه نوت 7 اتاق مردی در استرالیا را به آتش کشیده بود. حال وقت این رسیده که این غول کره‌ای یک ماشین جیپ را به آتش بکشاند.

5

به گزارش فاکس نیوز، آقای Nathan Dornacher که اهل فلوریدا است، به تازگی با خانواده خود از یک حراجی بزرگ به مناسب تعطیلات بازگشته بودند. این مرد گوشی را داخل ماشین گذاشته بود تا شارژ شود و به داخل منزل رفته بود تا وسایل را از پشت ماشین خالی کند، اما هنگامی که به دخترش گفت به ماشین برگردد، متوجه شد که جای از کار می‌لنگد، یا بهتر است بگوییم می‌سوزد!

آتش‌نشان‌ها قادر به مهار آتش بودند اما طبیعتا دیر شده بود و این جیپ بیش از اندازه سوخته بود. آقای Dornacher داستان واقعه را به همراه چندین عکس از حادثه روی فیسبوک خود منتشر کرد و درباره این حادثه می‌گوید:

طبیعتا انتظاری که از روز تعطیل داشتم نبود. ما امروز به یک فروشگاه رفته بودیم تا یک میز برای دخترمان بخریم، برنامه این بود که به خانه بازگردیم و میز و وسایل را خالی کنیم و دوباره دخترم را برای یک گردش به بیرون ببرم. هنگامی که وسایل را خالی کردیم و قصد رفتن داشتیم متوجه شدم که نوت 7 که داخل ماشین به شارژ بود (شارژر داخل خانه همیشه مشغول است) آتش گرفته است و سریعا با آتش‌نشانی تماس گرفتیم و این نتایج این اتفاق است.

سامسونگ درباره این حادثه گفته که اطلاعات کافی را دریافت کرده و سعی می‌کند تا همکاری کامل را با این مرد داشته باشد و هرچه در توانش است را انجام دهد.

آقای Dornacher در فیسبوک خود می‌گوید که نمی‌خواهد کاملا مطمئن باشد که نوت 7 باعث این حادثه شده اما نوت 7 سابقه خوبی ندارد و شواهد اینگونه نشان می‌دهد. همچنین در مورد پشتیبانی سامسونگ می‌گوید که او را ساعت‌ها پشت تلفن نگه‌می‌دارند و در آخر با او تماس نمی‌گیرند. در آخر او می‌گوید که در فکر گرفتن یک وکیل است! البته از آن‌جا که سامسونگ رسماً فراخوان گلکسی نوت 7 را اعلام کرده نگه داشتن آن به هیچ وجه منطقی به نظر نمی‌رسد.

Gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. sami می‌گوید

    داداچ تو تو گوگول بزن اتش گرفتن لومیا ببین پیدا میکینی؟؟؟؟!! . کیفیت ساخت مهمه نه تبلیغات الکی که اخر سر به اتیش گرفتن ختم میشه. o_0

  2. Mehdi.shahpari می‌گوید

    سامسونگ برای معرفی زودتر نوت 7 با اعتبار چندین ساله خودش بازی کرد و نتونست نقاط ضعف این گوشی را ارزیابی و برطرف کند وبه قول ما ایرانی ها 《از هول حلیم افتاد داخل دیگ》

  3. EHSAN می‌گوید

    اقا من گوشی s7 edge دارم ، ولی واقعا چشمم ترسیده ، ‌ خیلی خطریه واقعا … فقط خداکنه اتفاقی برای این سامسونگ نیوفته … فقط اپدیتای گوشی مارو بده

    1. علی ارغوان می‌گوید

      مشکل فقط توی برخی مدل های نوت 7 هست. اس 7 اج مشکلی نداره

  4. Amir می‌گوید

    نابود کرد خودشو با این نوت هفت