توییتر پیام‌های دایرکت را به یک اپلیکیشن پیام‌رسان تبدیل کرد!

توییتر جدیداً برای محافظت از کاربرانش آپدیت‌های مهمی را پیاده‌سازی کرده است، اما آخرین تغییر ایجادشده توسط کمپانی می‌تواند تجربه گفت‌وگوی بهتری را برای کاربرانش به دنبال داشته باشد.

0

امروز این شبکه اجتماعی ویدئویی را توییت کرد که در آن جدیدترین موارد اضافه‌شده به دایرکت‌ها را نشان می‌داد. از این به بعد دایرکت‌ها به اپلیکیشن چت جداگانه‌ای بدل می‌شوند.

طبق این تغییرات می‌توانید متوجه شوید که طرف مقابل پیغام‌های شمارا خوانده است یا خیر؛ با دیدن Typing متوجه می‌شوید که دوستتان در حال نوشتن است و پیش‌نمایش لینک‌ها هم در همان صفحه گفت‌وگو برایتان نمایش داده می‌شود. با این جزئیات می‌توان تجربه بهتری از گفت‌وگوی بلادرنگ به دست آورد. توییتر هنوز اعلام نکرده که چه زمانی این آپدیت در اختیار عموم قرار می‌گیرد، اما احتمالاً تا چند روز آینده دایرکت‌های شما رنگ و بوی تازه‌ای به خود می‌گیرند.

یک اپلیکیشن چت تمام‌عیار، توییتر را تا حد زیادی به شبکه اجتماعی «دیگر» شبیه می‌کند که اپلیکیشن چت قدرتمند و جداگانه‌ای دارد (منظور فیس‌بوک بود)؛ اما ازآنجاکه معمولاً شخصیت‌های توییتر با فالوورها یا دنبال کننده‌های خود بیشتر غریبه و ناآشنا هستند و یکدیگر را در زندگی واقعی نمی‌شناسند، این آپدیت می‌تواند به شکل‌گیری گفت‌وگوی صمیمانه‌تر بین افراد کمک کند.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.