آمازون تبلت Fire HD 8 جدید خود را با عمر شارژ و سرعت بالاتر معرفی کرد

آمازون امروز تبلت جدید هشت اینچی خود Fire HD 8 خود را با بهبودهای زیادی از جمله سرعت بالاتر عمر شارژ و حافظه داخلی بیشتر معرفی کرد.

0

تبلت‌های سری Fire آمازون به دلیل مشخصات خوب و قیمت مناسب همیشه مورد توجه کاربران با بودجه کم بوده‌اند. تبلت Fire HD 8 جدید آمازون از 1.5 گیگابایت حافظه رم و پردازنده 4 هسته‌ای مدیاتک با سرعت 1.3 گیگاهرتز بهره می‌برد. این تبلت در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی عرضه شده که می‌توانید تا 200 گیگابایت دیگر نیز از طریق کارت حافظه microSD به آن اضافه کنید.

amazon-fire-hd-8-tablet

صفحه نمایش 8 اینچی این تبلت وضوح نه‌چندان جالب 1280 در 800 پیکسل را دارد اما خوشبختانه به لطف فناوری IPS رنگ‌های آن زنده و زوایای دیدش نیز مناسب خواهند بود. بلندگوهای استریو با فناروی صدای دالبی، دوربین‌های 2 مگاپیکسلی در پشت و VGA در جلو و همچنین باتری 4750 میلی‌آمپرساعتی از جمله مشخصات دیگر این تبلت هستند. Fire HD 8 از سیستم‌عامل Fire OS 5 (نسخه محدودی از اندروید) بهره می‌برد و به ادعای آمازون می‌تواند تا 12 ساعت با هر شارژ دوام بیاورد.

amazon-alexa-fire

این تبلت همچنین اولین تبلت با پشتیبانی از دستیار هوشمند الکسای آمازون خواهد بود. به این ترتیب کاربران می‌توانند با صدای خود از تبلت بخواهند تا آهنگ پخش کند، کتاب بخواند، بازی‌ها را باز کند و در وب به جستجو بپردازد. سایر تبلت‌های آمازون از جمله Fire، Fire HD 10 و Fire HD 8 نسخه 2015 نیز قرار است تا زمستان آپدیت الکسا را دریافت خواهند کرد.

amazon-fire-hd-8

به ادعای آمازون در تست‌های این شرکت Fire HD 8 دوبرابر بادوام‌تر از آی‌پد مینی 4 اپل است هرچند که این دو تبلت را به هیچ‌وجه نمی‌توان با یکدیگر مقایسه کرد. البته Fire HD 8 آمازون با قیمت بسیار پایین‌تری هم عرضه خواهد شد. پیش‌فروش این تبلت از همین امروز آغاز شده و آمازون قول داده عرضه رسمی را نیز از 31 شهریورماه شروع کند. این تبلت در رنگ‌های مشکی، آبی، بنفش و نارنجی و با قیمت 90 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی و 120 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.