بازیکنان پوکمون گو در مدت 2 ماه مسافتی معادل فاصله خورشید تا نپتون را پیموده‌اند!

پوکمون‌گو در عمر کوتاه دو ماهه خود رکوردهای زیادی را جابجا کرده است، اکنون نیز شرکت Niantec Labs مدعی شد بازیکنان پوکمون گو در مدت 2 ماه مسافتی معادل فاصله خورشید تا نپتون را پیموده‌اند!

2

امکان زیادی وجود دارد حتی اگر علاقه‌مند به بازی‌های موبایل هم نیستید باز هم نام پوکمون گو را شنیده باشید، این بازی عمر بسیار کوتاهی دارد؛ اما در مدت دو ماهه حضور خود توانست آمار نجومی را در صنعت بازی‌های موبایل از خود بر جای بگذارد.

جالب است بدانید حتی در مراسم رونمایی آیفون ۷ که از جانب اپل برگزار شده بود نیز مدیر عامل نیانتک لبز بر روی صحنه آمد و اخباری از انتشار پوکمون‌گو برای اپل‌واچ در اختیار شرکت کنندگان قرار داد. در این مراسم، جان هَنک، مدیر عامل نیانتک لبز مدعی شد. این مدیر بلند پایه در مراسم اپل متذکر شد بازیکنان پوکمون‌گو از زمان انتشار این بازی تاکنون ۴.۶ میلیارد کیلومتر مسافت طی کرده‌اند.

بد نیست بدانید فاصله خورشید تا نپتون حدود ۴.۵ میلیارد کیلومتر است، نپتون هشتمین و دورترین سیاره از خورشید قلمداد می‌شود و ۱۲ سال طول کشید تا فضا پیمای Voyager ۲ ناسا به نپتون برسد؛ اما بازیکنان پوکمون‌ گو در همین مدت دو ماه به راحتی ۴.۶ میلیارد کیلومتر مسافت طی کرده‌اند!

businessinsider.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حسن می‌گوید

    تو این دنیای پر از برخورد که می توان از این پتانسیل ها جهت رفع آن بهره برد باعث تاسفه که همچین مسخره بازی هائی تو دنیا دیده میشه

  2. پريسا می‌گوید

    اولش حذاب بود ولی الان دیگه تکراریه در ضمن سمت ما که اوایل بازی پر پوکمون بود دیگه اصلا هیچ پوکمونی نیست. جیما هم جاهای شلوغن حسش نی بری بازی کنی