تماشا کنید: ویدئوهای تبلیغاتی LG V20 با تمرکز روی دوربین، صدا و صفحه‌نمایش دوم

با وجود این‌که اپل با آیفون‌های جدید خود سرخط خبرهای فناوری را به خود اختصاص داده اما ال‌جی هم روز گذشته پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند خود V20 را با ویژگی‌هایی معرفی کرد که نه‌تنها در آیفون 7 بلکه در هیچ گوشی دیگری وجود ندارد!

0

ال‌جی به‌تازگی 8 ویدئوی تبلیغاتی کوتاه و جدید برای V20 منتشر کرده که ما برای راحتی شما آن‌ها را در یک ویدئو آورده‌ایم. ویژگی‌هایی که ال‌جی در این ویدئوها بر روی آن‌ها تأکید دارد عبارت است از:

  • دوربین دوگانه واید: برخلاف آیفون 7 پلاس که از دوربین دوم برای زوم بهتر استفاده می‌کند گستره دید دوربین دوم V20 (درست مانند جی 5) بیشتر از حالت عادی بوده و به این ترتیب می‌توانید سوژه‌های بسیار بیشتری را در کادر جا بدهید. بسته به نوع عکاسی و سوژه شما V20 می‌تواند بهترین دوربین برای عکاسی‌های به‌خصوص خیابانی باشد.
  • دوربین سلفی واید: دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی V20 می‌تواند سلفی‌هایی معمولی و یا واید بگیرد. به این ترتیب بسته به این‌که تنها از خودتان عکاسی می‌کنید و یا قصد عکاسی از جمع را دارید می‌توانید حالت مورد نظرتان را در اپلیکیشن دوربین این گوشی انتخاب کنید. لنز واید V20 نیاز شما را به یک مونوپاد تقریباً از بین خواهد برد.
  • فیلمبرداری حرفه‌ای دستی: ال‌جی V10 با امکانات فوق‌العاده زیاد حرفه‌ای برای فیلمبرداری عرضه شد و V20 نیز ادامه همین راه است. عملاً در هیچ گوشی هوشمندی در بازار نمی‌توانید امکانات فیلمبرداری LG V20 را پیدا کنید.
  • صفحه‌نمایش دوم: ال‌جی به جای قرار دادن صفحه‌نمایش همیشه روشن تصمیم گرفته یک صفحه‌نمایش 1.2 اینچی را بالای صفحه‌نمایش اصلی قرار دهد. وظیفه این صفحه‌نمایش نشان دادن اعلان‌ها، میان‌برهای سیستمی و اپلیکیشن‌هاست.
  • عکاسی در حین فیلمبرداری: برای این‌که هیچ‌گاه سوژه‌ها را از دست ندهید می‌توانید به لطف دوربین دوگانه V20 همزمان عکاسی و فیلمبراری کنید.
  • سیستم صوتی با دک چهارگانه: ال‌جی ادعا می‌کند کیفیت و همچنین قدرت صدای خروجی V20 بهتر از هر گوشی هوشمند دیگری است. به این ترتیب اگر دارای یک هدفون حرفه‌ای هستید و یا هدفونی با امپدانس بالا دارید V20 می‌تواند به راحتی حداکثر کیفیت صدا را از آن‌ها استخراج کند.
  • فیلمبرداری با صدای HiFi: ال‌جی V20 می‌تواند بهترین صدا را در حین فیلمبرداری ضبط کند. در اپلیکیشن دوربین این گوشی می‌توانید جهت صدا را تعیین کرده و همچنین با تغییر Gain و LFC بهترین کیفیت صدا را با فیلم‌هایتان ضبط کنید. به این ترتیب LG V20 بهترین گوشی برای ضبط کنسرت‌ها خواهد بود!
  • لرزش‌گیر دیجیتالی Steady Record 2.0: ال‌جی V20 علاوه بر لرزش‌گیر اپتیکال دارای سیستم لرزش‌گیر نرم‌افزاری فوق‌العاده‌ای است که ویدئوها را بدون لرزش و روان‌تر از همیشه ثبت خواهد کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.