اپل macOS Sierra را در 30 شهریورماه منتشر خواهد کرد

نسخه جدید macOS با نام Sierra در راه است و انتظار می‌رفت تا مهر ماه امسال شاهد انتشار این نسخه سیستم‌عامل دسکتاپ اپل باشیم،‌ ظاهرا این تاریخ جلو افتاده است و macOS Sierra در ۳۰ شهریور ماه منتشر خواهد شد.

0

پیش از این شایع شده بود که macOS Sierra در مهر ماه از جانب اپل منتشر می‌شود؛ اما بر اساس تصویری که در وب‌سایت macOS منتشر شده،  مشخص شد که ۳۰ شهریور ماه چشم کاربران به جمال نسخه جدید macOS با نام Sierra روشن خواهد شد.

در این تصویر که مستقیما از وب‌سایت macOS گرفته شده است، به وضوح تاریخ انتشار macOS Sierra در ۲۰۱۶/۰۹/۲۰ که معادل با ۳۰ شهریور ماه است به چشم می‌خورد. همان‌گونه که اشاره شد بر اساس شایعاتی که پیش از این منتشر شده، انتظار می‌رفت مهر ماه شاهد نسخه جدید macOS باشیم؛ اما از قرار معلوم اپل برای انتشار نسخه سیستم‌عامل دسکتاپ خود کاملا آماده است.

اگر از کاربران نسخه‌های دیگر سیستم‌عامل‌های اپل هستید حتما می‌دانید که اپل در این بازه زمانی برنامه شلوغی برای انتشار سیستم‌عامل‌های خود دارد. سیستم‌عامل پرکاربر iOS 10 و همچنین سیستم‌عامل نوپای watchOS 3 قرار است در تاریخ ۲۳ شهریور ماه رسما از جانب اپل منتشر شود و با این حساب انتشار macOS Sierra در تاریخ ۳۰ شهریور ماه به لحاظ زمان‌بندی هم درست و منطقی به نظر می‌رسد.

لازم به ذکر است که macOS Sierra طبق روال گذشته انتشار سیستم‌عامل macOS، به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل دسکتاپ اپل برای ارتقا قرار می‌گیرد. تاکنون اشاره‌ای به زمان رونمایی نسخه جدید مک‌بوک پرو اپل نشده است؛ اما از آنجایی که انتظار می‌رود تا پایان سال میلادی جاری آی‌پد جدیدی از جانب اپل رونمایی شد، پیش‌بینی می‌کنیم خبرهای بیشتری را در خصوص مک‌بوک پرو جدید اپل هم شاهد باشیم.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.