سونی لوازم جانبی جدید پلی‌استیشن 4 را معرفی کرد

سونی در کنفرانس خود پس از معرفی PlayStation 4 Slim و PlayStation 4 Pro لوازم جانبی جدید را نیز برای این کنسول‌ها معرفی کرد.

2

سونی شب گذشته در طی رویداد پلی‌استیشن چندان درباره دسته بازی DualShock 4 CUH-ZCT2 که پیش‌تر عکس‌های آن پخش‌شده بود صحبتی نکرد، اما این دسته شایعه نیست و حقیقت دارد. تاچ‌پد آن چندان با خود دسته یکپارچه نیست اما به خط بالای آن اجازه می‌دهد که رنگ خود را با رنگ نوار نور یکی کند؛ بازی‌ها می‌توانند از این قابلیت استفاده ویژه‌ای بکنند.

همچنین می‌تواند زمانی که بلوتوث و وایرلس آن به‌خوبی اطلاعات را ارسال نمی‌کنند، از USB برای ارتباط برقرار کردن با PS4 کمک بگیرد. دسته‌های بازی Xbox One از همان ابتدا نیز از این حقه استفاده می‌کردند. این دسته در ابتدای پاییز با قیمت 59 دلار برای فروش آماده خواهد بود. نکته دیگر اینکه باتری آن‌هم بزرگ‌تر نشده است.

هدست Platinum هم که در ساخت آن از تکنیک‌ها و مواد اعلاء استفاده‌شده و با هدست واقعیت مجازی PS VR هم کار خواهد کرد، با قیمت 159 دلار عرضه می‌شود. دوربین جدیدی برای پلی‌استیشن با کد CUH-ZEY2 که همان طراحی استوانه‌ای را دارد و نصب آن آسان‌تر است، با قیمت 59 دلار عرضه خواهد شد. طراحی جدیدی هم برای عمودی ایستادن PS4 Pro و PS4 Slim در دست توسعه است.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. معراج می‌گوید

    پی اس 4 بهترینه

  2. پیمان می‌گوید

    PCبهترینه