تماشا کنید: ویدئوهای رسمی معرفی آیفون 7، اپل واچ 2 و ایرپادز اپل

اپل سرانجام روزه سکوت خود را شکست و طی مراسمی پر زرق و برق،‌ آیفون‌های جدید خود را به همراه سایر ساخت دست این شرکت معرفی کرد، در کنار این معرفی شاهد انتشار ویدئوهای رسمی آیفون 7، اپل واچ 2 و ایرپادز اپل هستیم که تماشای آن خالی از لطف نیست.

0

اپل طبق رسم هر ساله سوگلی‌های جدید خود را که همان آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هستند را در کنار اپل واچ 2 و ایرپادز معرفی کرد، در کنار معرفی این محصولاتِ ترازِ اول شاهد انتشار ویدئوی رسمی معرفی آنها نیز از جانب اپل هستیم.

در این ویدئوها اپل به زیبایی هر چه تمام‌تر محصولات تازه معرفی شده خود را تبلیغ کرده است و با این حساب پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه حلاوت و گرمای معرفی آیفون 7 و اپل واچ 2 از بین برود به تماشای ویدئوهای رسمی این محصولات بنشینید.

ویدئوهای معرفی آیفون ۷:



ویدئو معرفی اپل واچ 2:

ویدئوی معرفی ایرپادز جدید اپل:

لازم به ذکر است که اگر خبر معرفی و انتشار مشخصات سخت‌افزاری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را از این لینک می‌توانید مشاهده کنید، خبر معرفی اپل واچ 2 هم در این قسمت قرار دارد، خبر معرفی ایرپادز اپل را هم در اینجا پوشش دادیم.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.