نینتندو بازی Super Mario Run را به صورت اختصاصی برای iOS معرفی کرد

مدیرعامل نیتندو با حضور در مراسم رونمایی از آیفون 7 و 7 پلاس، به طور اختصاصی از بازی سوپر ماریو برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS پرده برداشت.

0

شیگرو میاموتو دقیاقی پیش با حضور در مراسم رونمایی از محصولات اپل در سانفرانسیسکو، برای اولین بار از نسخه موبایلی بازی سوپر ران برای دستگاه های قدرت گرفته از iOS رونمایی کرد.

این بازی که به صورت ران بینهایت طراحی گردیده، دارای دو حالت یک و دو نفرفه بوده و امتیاز بازی بر حسب مدت زمان رسیدن به خط پایان و کسب امتیاز های بازی (سکه) بیشتر محسابه میشود.

در سوی دیگر کاربران می‌توانند با بهره‌گیری از فناوری فورس تاچ، میزان پرش ماریو را تعیین کنند. به طوری که اگر فشار بیشتری به صفحه نمایش وارد نمایید، سوپر ماریو پرش بلندتری خواهد کرد.

در سوی دیگر نینتندو اعلام کرده که به زودی استیکرهای این شخصیت به iOS 10 افزوده خواهد شد. لازم به ذکر است که تاریخ دقیق انتشار بازی Super Mario Run برای  iOS در هاله از ابهام قرار دارد، با این حال بدون شک تا پایان سال جاری میلادی شاهد این اتفاق خواهیم بود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.