نگران نباشید؛ ال‌جی جی 6 ماژولار خواهد بود!

همان‌گونه که در جریان هستید، شرکت ال‌جی روز گذشته از دومین پرچم‌دار 2016 خود با نام وی 20 رونمایی کرد. این گوشی برخلاف LG G5 ماژولار نیست و به نظر می‌رسد ال‌جی ویژگی ماژولار را به صورت انحصاری برای سری G نگه داشته است.

0

این محصول علی‌رغم برخورداری از سخت افزاری قدرتمند همچون تراشه اسنپ‌دراگون 820، 4 گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، باتری قابل تعویض و دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی، یک فبلت ماژولار نبوده و لوازم جانبی رده دوستداران جی 5 با آن سازگاری ندارند.

در همین راستا یکی از سخنگویان شرکت کره‌ای در پاسخ به شایعاتی پیرامون ویژگی‌های نسل بعدی سری جی این شرکت، تصریح کرده که کار طراحی گوشی وی 20 الجی در زمان عرضه جهانی جی 5 به تمام شده بود و مهندسان ال‌جی از ابتدا نیز در نظر نداشتند سری وی را به قابلیت نصب ماژول‌های جانبی تجهیز کنند.

البته آقای Hong در ادامه افزوده است که شرکت متبوعش به پشتیبانی و عرضه ماژول‌های ال‌جی جی 5 پایبند بوده و به هواداران این برند اطمینان داده که جی 6 نیز این قابلیت ویژه را از جی 5 به ارث خواهد برد.

در هر حال با توجه به سخنان ذکر شده، به نظر می‌رسد پرچم‌دار سال آینده ال‌جی نیز یک گوشی ماژولار بوده، با این حال هنوز به طور دقیق مشخص نیست که لوازم جانبی جی 5 نیز با این محصول سازگار خواهد بود یا نه!

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.