اپ‌نت: Gravity Screen – On/Off؛ خاموش و روشن کردن خودکار صفحه

خیلی وقت‌ها برای خیلی از ما پیش آمده که فراموش کرده باشیم صفحه موبایل خود را قفل کنیم و قرار دادن یک موبایل قفل نشده در جیب یا کیفمان دردسرهای خود را به همراه داشته  است/ از طرفی ممکن است قفل و باز کردن مدام صفحه موبایل یک کار خسته‌کننده و دست و پاگیر باشد. اپلیکیشن Gravity Screen به شما کمک می‌کند تا با استفاده از جاذبه و سنسورهای موبایل صفحه را در صورت گذاشتن در جیب و یا روی میز قفل کرده و در صورت برداشتن آن، صفحه باز شود.

1

این برنامه دارای امکانات بسیار زیادی از جمله موارد زیر است:

  • در قسمت Pocket Sensor می‌توانید با تنظیم زاویه موردنظر مشخص کنید که درصورت قرارگرفتن موبایل در جیبتان در صورتی که کمتر از این زاویه را تشکیل دهد قفل شود. همچنین می‌توانید هیچ زاویه‌ای تعیین نکنید تا به‌صورت خودکار با قراردادن در جیب صفحه قفل شود.
  • در قسمت Table Sensor قادرید زاویه‌ای برای قرارگرفتن موبایل روی میز تعیین کنید تا با کمک گرفتن از قدرت جاذبه صفحه قفل شده و در صورتی‌که آن‌را از روی میز تکان دهید صفحه دوباره روشن ‌شود.
  • با گزینه Proximity Sensor به اپ این امکان را می‌دهید تا با قراردادن موبایل در جیب و تنها با استفاده از سنسورهایش صفحه را قفل و با درآوردن آن صفحه را باز کند، کمک زیادی به ذخیره شارژ باتری می شود.
  • در گزینه Turn Screen ON by Motion با تنظیماتی روبرو خواهید شد که دستگاه را قادر می‌سازد به صورت خودکار و با تکان یا لرزش قفل صفحه را باز کند و در ابتدا به آن زمان و میزان حساسیت سنسورها را در زمان قفل شدن می‌دهید.
  • اما اگر خواستید حتی در صورت لرزش و تکان هم قفل صفحه باز نشود گزینه Keep Screen ON by Motion را فعال سازید. در نهایت اگر بخواهید اپ را حذف کنید به راحتی با یک گزینه در خود برنامه این امکان را دارا خواهید بود.

gravity-screen-on-off-1

اپلیکیشن Gravity Screen On/Off به صورت رایگان در پلی‌استور برای اندروید 2.3.3 و بالاتر عرضه شده است اما می‌توانید نسخه کامل و پولی آن را نیز با لینک مستقیم از فارسروید دانلود کنید.

appnet-farsroid

appnet-google-play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پريسا می‌گوید

    این بخش معرفی اپلیکیشنو خیلی دوست دارم با وجود اینکه خیلی از اپا رو نصب می کنم می بینم بدردم نمیخوره ولی برام جذابه به خصوص معرفی بازی:-D :)))