اینستاگرام ویژگی Photo Map (نقشه تصاویر) را حذف می‌کند

یکی از ویژگی‌های جالب اینستاگرام نمایش تصاویر پست شده روی نقشه است اما ظاهراً این ویژگی قرار است در آینده نزدیک به کلی حذف شود.

0

اگر به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید می‌توانید در زبانه سوم قابلیت نقشه تصاویر را مشاهده کنید. با لمس این آیکن نقشه‌ای نمایان شده که بر روی آن تصاویر مختلف پست شده توسط شما بر اساس موقعیت جغرافیایی چیده شده است. اما شاید متوجه شده باشید نقشه تصاویر دیگر در پروفایل دیگران قابل مشاهده نیست؛ اما چرا؟ اینستاگرام تصمیم گرفته این ویژگی را به‌زودی حذف کند اما نقشه تصاویر هنوز در پروفایل خودتان قابل مشاهده است.

به گفته اینستاگرام افراد بسیار کمی از این ویژگی استفاده می‌کردند و به همین دلیل این شرکت تصمیم به حذف آن گرفته است. در آینده نزدیک نقشه تصاویر به کل از اینستاگرام حذف شده و نمی‌توانید آن را حتی در پروفایل خود نیز پیدا کنید. با این وجود تصاویری که موقعیت جغرافیایی آن‌ها تگ شده است کماکان باقی مانده و می‌توانید با لمس آن تمامی تصاویری که در آن منطقه گرفته شده را مشاهده کنید اما دیگر خبری از Photo Map نخواهد بود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.