شش چیزی که می‌توانست LG V20 را به گوشی هوشمند بهتری تبدیل کند

LG V20 در حال تبدیل‌شدن به دستگاهی با مفهوم خاص است. دستگاه قبلی آن یعنی LG V10 گوشی خلاقانه‌ای بود که از دو دوربین در جلو استفاده می‌کرد، یک صفحه‌نمایش دوم همیشه روشن داشت و دک پیشرفته‌ای داشت که صدای فوق‌العاده تولید می‌کرد. متأسفانه با تمام این‌ها، باتری ضعیف این دستگاه استفاده از قابلیت‌های خوبش را غیرممکن می‌کرد. ویژگی‌های آن درمجموع معمولی بودند و تجربه‌ای ناخوشایند برای کاربر به همراه داشتند. حالا V20 با بهبودهای زیادی معرفی شده اما هنوز هم جای کار بیشتری وجود دارد.

0

درهرصورت ال‌جی در V20 تمام توان خود را به کار گرفته است. بااینکه این گوشی خلاقانه بودن را از گوشی قبل از خودش به ارث برده است، دیگر آن عجیب‌وغریبی که کمتر کسی دوستش داشته باشد نیست. این بار LG V20 با بهره‌مندی از سخت‌افزاری نظیر پردازنده Snapdragon 820، چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل‌افزایش، قوی‌تر از قبل بازگشته است. خبر خوب در اینجا تمام نمی‌شود، گوشی طراحی بهتری نسبت به V10 پیداکرده است. قاب پشت آن خارج می‌شود و می‌توانید باتری را عوض کنید. احتمالاً قطعه صوتی آن‌هم دل علاقه‌مندان به موسیقی را خواهد برد. با تمام قابلیت‌های خوب LG V20، این گوشی بازهم می‌توانست بهتر عمل کند. در پایین 6 ویژگی خوب غایب در LG V20 را باهم بررسی می‌کنیم:

۱- باتری بزرگ‌تر

LG-V20-battery

بااینکه ال‌جی وعده عمر باتری بهتری را در V20 داده است، باتری 3200 میلی‌آمپری آن تنها اندکی از باتری 3000 میلی‌آمپری گوشی V10 بهتر شده است و در آن گوشی هم عمر باتری کاملاً معمولی بود. احتمالاً در گوشی‌ای با این اندازه جا برای قرار دادن باتری بزرگ‌تر هم وجود داشته است.


۲- فلش در جلوی گوشیLG-V20-front

در LG V20 دیگر خبری از دوربین سلفی دوگانه‌ای که در V10 شاهد آن بودیم نیست، شاید برخی از مردم آن را دوست داشته باشند که از شما می‌پرسم دقیقاً چه نکته هیجان‌انگیزی در آن وجود دارد؟ سری گوشی‌های V در ال‌جی به‌قصد آزمایش قابلیت‌های نه‌چندان معمول تولید می‌شوند، پس اگر می‌خواهید یکی از این قابلیت‌های V10 که درباره‌اش این‌همه بحث کردیم را حذف کنید، حداقل قابلیت دیگری به ما بدهید تا بتوانیم درباره‌اش جهت‌گیری کنیم و حتی جبهه بگیریم؛ مثلاً یک فلش مخصوص عکس‌های سلفی. البته بازهم امکان دارد که از این فلش بیشتر از فلش پشت ‌گوشی استفاده بشود.


۳- اسپیکرهای استریو

LG-V20-speaker

داک چهارگانه به‌کاررفته در LG V20 احتمالاً در صورت جفت شدن با هدفون‌های مناسب صداهای فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند، اما اسپیکرهای داخلی چه می‌شوند؟ V20 از ترکیب مونو برای صدا استفاده می‌کند که چندان بهتر از سایر گوشی‌های حاضر در شجره‌نامه صوتی خاندان ال‌جی نیست. شاید بهتر بود که کمپانی در این گوشی اسپیکرهای استریو قرار بدهد، البته نه از آن نوعی که در Nexus 6P استفاده‌شده و رو به کاربر قرار می‌گیرد.


۴- مقاومت در برابر آب

Samsungs-brand-less-Note-7-in-pictures (1)

شاید LG V20 گوشی زیبا و عالی باشد، اما به‌هیچ‌وجه مناسب کاربران یک مقدار خشن‌تر نیست. بااینکه هیچ گوشی‌ای مقاومت گوشی‌های صنعتی مقاوم در برابر آب، گردوغبار، ضربه و غیره را ندارد، اما شاید بهتر بود مقاومت این گوشی اندکی بیشتر باشد. ما قبلاً هم گوشی‌های پرزرق‌وبرقی که به استاندارد IP68 و IP67 مجهز بوده باشند را دیده‌ایم. گوشی v10 این‌گونه نبود و به نظر می‌رسد v20 هم همان راه را دنبال کرده باشد.


۵- چه بلایی بر سر ماژول‌ها آمد؟

What-happened-to-modules

بااینکه موارد استفاده از ماژول‌های گوشی LG G5 چندان هیجان‌انگیز نبود، بااین‌وجود قسمتی از ما دوست داشت بداند ال‌جی چه ماژول‌های دیگری را برای استفاده با این گوشی توسعه می‌دهد. درهرصورت به نظر می‌رسد V20 از مفهوم ماژولار فاصله گرفته باشد. خبر خوب اینکه می‌توانید از داشتن داک داخلی B&O خوشحال باشید!


۶- یک قلم مخصوص استایلوس

A-dedicated-stylus

منظور این نیست که ال‌جی باید ذره‌ذره سامسونگ را در محصولات خودش کپی کند، بلکه V20 می‌تواند به‌عنوان رقیبی برای سری گوشی‌های Galaxy Note در نظر گرفته شود. با توجه به قابلیت‌های دیگرش، اگر دارای یک قلم استایلوس هم بود می‌توانست توجه طرفداران سامسونگ را به‌سوی خود جلب کند. قبلاً هم دیده‌ایم که ال‌جی از این قلم در گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر خود (مثل LG G3 Stylus، LG Stylo، LG G Stylo و غیره) استفاده کرد است، پس چرا در سطح پیشرفته با گوشی نوت به رقابت نپردازد؟

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.