تماشا کنید: داستان طراحی ساعت Gear S3 سامسونگ

ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ به تازگی در نمایشگاه IFA 2016 معرفی شد و لازم نیست که بگوییم از آن موقع این محصول توانسته توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند. این محصول تازه و جذاب به طور کلی هم از نظر داخلی و نرم‌افزار و هم از نظر خارجی و سخت‌افزار کاملا طراحی تازه‌ای را با خود به همراه آورده است.

0

در ویدئویی که پیش‌روی شماست سامسونگ داستان طراحی این محصول را به اشتراک می‌گذارد و نمایش می‌دهد که این شرکت برای طراحی این محصول تازه روی مفاهیمی همچون «یک ساعت هوشمند واقعی» و «بهبود یافته» تمرکز داشته است. ساخت این ویدئو هم بسیار جذاب است و جزو یکی از برترین تبلیغات سامسونگ است.

این غول بزرگ کره‌ای که طی سال‌ها نشان داده می‌تواند با محصولاتش مرز محدودیت‌ها را تغییر دهد در بیانیه‌ی این ویدئو اعلام کرده که با ساخت این محصول این شرکت توانسته: «محصولی آنالوگ را با تکنولوژی خلاق دیجیتال در ترکیبی بی‌نقص پیاده کند» و توجه زیادی به تمامی طراحانی که باعث جان بخشیدن به چنین محصولی شده‌اند کرده است. سامسونگ تمامی تلاش خود را کرده که محصولی بسازد تا بتواند توجه علاقه‌مندان به ساعت و همچنین طرفداران ساعت‌های هوشمند را جلب کند. ساعت هوشمند Gear S3 در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه اول Gear S3 Frontier که نسخه‌ای است که کمی طراحی زمخت‌تری دارد و Gear S3 Classic که همانند تمامی ساعت‌های کلاسیک است و به گفته سامسونگ به دنبال بازار افراد بیست تا سی ساله است که به عملکرد و زیبایی اهمیت می‌دهند. اما سامسونگ می‌گوید برای رسیدن به نسخه‌ی پایانی این محصول، مسیری سخت و دشوار را پیموده و در طول این مسیر طراحان این شرکت چندین ساعت مختلف را بررسی کرده‌اند و سامسونگ نیز مدام در حال برگزاری نظرسنجی‌های مختلف در مورد سایز و اندازه و فرم این محصول بین کاربران بوده است. همچنین این شرکت پا را فراتر گذاشته و برای ساخت بدنه این محصول از فولاد ضدزنگ 316L استفاده کرده است، که همان جنسی است که اکثر ساعت‌سازان برای جلا دادن و بازسازی دوباره محصولات ارزشمند از آن استفاده می‌کنند.

در کنار بدنه و ظاهر بیرونی فوق‌العاده زیبا، سامسونگ همچنین سیستم‌عامل این دستگاه را نیز کاملا تغییر داده است. به گفته سامسونگ تمامی جزئیات این محصول «به دقت در جای خود قرار گرفته‌اند» و «تمامی جزئیات میکروسکوپی یک ساعت معمولی به صورت دیجیتال وارد این محصول شده‌اند». این محصول دارای قابلیت‌های فراوانی همچون گزارش آب‌و‌هوا و ارتباط LTE و همچنین نظارت بر روی ضربان قلب است. همچنین برای کامل کردن این محصول سامسونگ قابلیت تازه‌ای به این ساعت اضافه کرده که با طراحی دوباره سیستم انرژی، صفحه‌نمایش این محصول همیشه روشن خواهد بود و هر زمان از روز که به صفحه خود نگاه کنید می‌توانید با روشنایی کافی و زیبایی وصف نشدنی رنگ‌ها بر روی امور نظارت کنید. در آخر باید گفت که سامسونگ توانسته ساعتی را خلق کند که بسیار زیباست و در عین زیبایی کارآمد است. اگر قصد آشنایی بیشتر یا خرید این محصول را دارید حتما ویدئوی پیش رویتان را تماشا کنید.

AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.