گوشی‌های پیکسل گوگل با اندروید 7.1 عرضه خواهند شد

با وجود این‌که هنوز یک‌ماه هم از عرضه رسمی نسخه نهایی اندروید 7.0 نمی‌گذرد به نظر می‌رسد گوگل در حال کار بر روی اندروید 7.1 برای گوشی‌های آینده خودش است.

1

همان‌طور که در شایعات خوانده‌اید گوشی‌های امسال گوگل دیگر نکسوس نام نخواهند داشت و ویژگی‌های نکسوس‌ها را نیز به همراه ندارند. گوشی‌های اچ‌تی‌سی Sailfish و Marlin قرار است با نام‌های Pixel و Pixel XL عرضه شوند. به گفته یک افشاکننده مشهور توییتری LlabTooFeR@ این دو گوشی قرار است با توزیع جدید اندروید 7 گوگل MR1 که با نام Android 7.1 شناخته خواهد شد عرضه شوند.

برخی قابلیت‌هایی که گوگل در مورد اندروید نوقا معرفی کرده بود و یا در شایعات داشتیم در اندروید 7.0 دیده نشد و به همین دلیل تقریباً اطمینان داریم ویژگی‌هایی مثل لانچر جدید، دستیار Google Assistant و پشتیبانی کامل از Daydream قرار است در اندروید 7.1 از راه برسد.

انتظار داریم گوگل در مراسمی در 13 مهرماه ضمن رونمایی از Pixel و Pixel XL با اندازه صفحه 5.0 و 5.5 اینچ از اندروید 7.1 نیز پرده‌برداری کند. گفته می‌شود پیکسل‌های گوگل با چیپست اسنپ‌دراگون 820، 3 یا 4 گیگابایت رم و دوربین 12 مگاپیکسلی رونمایی خواهند شد. علاوه بر این شاید شاهد یک تبلت 7 اینچی گوگلی از سوی هواوی و چند ساعت هوشمند جدید با سیستم‌عامل اندروید ور 2 نیز باشیم.

slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی احمدی می‌گوید

    عالیه گوشی های گوگل با نرم افزارهای اختصاصی