اپ‌نت: Lost Maze؛ هزارتوی گم‌شده

Lost Maze یک بازی جدید با ترکیب سبک ماجراجویی و پازلی برای اندروید و iOS است. این بازی که توسط استودیوی Lemon Jam تولید شده می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

0

lost-maze-1

Lost Maze یا هزارتوی گم‌شده ترکیب جالبی از بازی‌های سبک پازلی، داستانی و پلتفرمی است که حال و هوای داستان جادوگر شهر اُز نیز در آن جریان دارد. در این بازی شما در نقش دختری با نام Misty هستید که در هزارتو زندگی می‌کند اما تاریکی از درون هزارتو تمام خوشحالی و خاطرات او را بلعیده و حالا او مجبور به آغاز سفریست که پایانش مشخص نیست. شما باید Misty را در این هزارتو هدایت کنید و در این راه از فکر و هوش خود نیز کمک بگیرید.

lost-maze-2

گرافیک سه‌بعدی بازی شباهت زیادی به سری مشهور و محبوب Monument Valley دارد. بازی روی یک استوانه چندوجهی انجام می‌شود و وقتی Misty به مانعی برخورد می‌کند در جهت عقره‌های ساعت شروع به چرخش می‌کند. وظیفه شما این است که با چرخاندن حلقه‌های متحرک این استوانه راه را برای او باز کنید.

از ویژگی‌های این بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چهار فصل و 60 مرحله
  • حمع‌آوری گنجینه‌ها برای باز کردن کاراکترهای بیشتر
  • برنامه‌ریزی برای حرکت‌های بعدی
  • کنترل آسان لمسی
  • گرافیک سه‌بعدی زیبا
  • سازگار با اندروید 2.3 نان‌زنجیلی، iOS 7.0 و بالاتر

این بازی جدید به رایگان و با حجم حدودی 40 مگابایت برای اندروید در پلی‌استور و برای iOS در اپ‌استور قرار داده شده است.

appnet-google-play

appnet-app-store

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.