هواوی میت ۹ و میت اس ۲ را به دوربین دوگانه لایکا مجهز خواهد کرد

بدون شک اصلی‌ترین ویژگی گوشی پرچم‌دار سال 2016 را می‌توان بهره‌مندی از دوربین دوگانه دانست. در این بین هواوی نیز که امسال دو گوشی با این ویژگی را به بازار عرضه کرده، در نظر دارد محصولات بالا رده دیگری با نام‌های میت ۹ و میت اس ۲ را هم به دوربین دوگانه ساخت لایکا تجهیز کند.

2

همان‌گونه در جریان هستید، هواوی اولین بار در پرچم‌دار پی 9 از دوربین دوگانه ساخت لایکا استفاده کرده و این در حالیست که بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع نزدیک به این شرکت چینی، به نظر می‌رسد دست کم دو گوشی بالا رده دیگر با بهره‌گیری از این قابلیت تا پایان سال جاری از سوی هواوی به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی GizmoChina، فناوری دوربین‌های تحت لیسانس لایکا با قابلیت لرزش گیر اپتیکال، فوکوس خودکار لیزری و زوم آنالوگ که تا پیش از این در هواوی پی 9 مورد استفاده قرار گرفته، انتظار می‌رود در فبلت میت اس ۲ نیز به کار گرفته شود.

همچنین انتظار می‌رود هواوی میت ۹ علاوه بر بهرمندی از قابلیت مذکور، با بهره‌گیری از نمایشگری با وضوح تصویر QHD، در سینه میزبان تراشه Kirin 960 و 6 گیگابایت حافظه رم باشد. همان‌طور که در جریان هستید، احتمالاً تا پایان سال جاری گوشی‌های بالا رده دیگری از جمله نسخه ارتقا یافته گلکسی نوت 7، Mi Note 2  و ذنفون 3 ایسوس با این ظرفیت حافظه رم به بازار عرضه خواهند شد.

در هر حال اگر این شایعات در حقیقت به واقعیت تبدیل شوند، در نهایت گوشی‌های هواوی میت ۹ و میت اس ۲ هواوی با بهره‌گیری از رابط کاربری EMUI 5 که بر پایه اندروید 7 نوقا توسعه یافته تا پایان سال جاری معرفی می‌شوند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. mohammadreza می‌گوید

    سلام خسته نباشید در متن به پردازنده کایرین 950 اشاره شده ولی 950 پردازنده ی mate 8 بود حتی در p9 از 955 استفاده شده فک کنم منظورشون kirin 960 بوده

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بله حق با شماست