گوشی Neffos C5 به بازار ایران رسید

دومین گوشی از خانواده Neffos کمپانی TP-LINK به بازار آمد و قرار است تا با شرایط ویژه آن هم به مدت محدود، به صورت آنلاین به فروش برسد.

0

Neffos C5 یکی دیگر از تلفن‌های هوشمند TP-LINK به شمار می‌رود. این محصول دارای چیپ ست MTK 6735، پردازنده گرافیکی Mali-T720 و 2 گیگابایت رم می‌باشد. Neffos C5 همچنین مجهز به صفحه نمایش 5 اینچی HD و تکنولوژی IPS است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی، به شما امکان گرفتن عکس هایی شگفت انگیز را می‌دهد. این گوشی هوشمند دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از حافظه میکرو SD می توان آن را به 48 گیگابایت رساند.

tp-link-neffos-c5-performance

C5 از نسل چهارم اینترنت همراه یا 4G نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این می توان از 2 سیم کارت این گوشی که هر دو 4G می‌باشد، به صورت همزمان استفاده کرد. این تلفن هوشمند نیز همچون دیگر عضو خانواده Neffos یعنی C5 MAX با شرایط ویژه در بازار ایران عرضه خواهد شد.

امیر مسعود عادل منش، مدیر بازاریابی تی‌پی‌لینک در ایران دررباره عرضه این تلفن هوشمند گفت:

این کمپانی قصد دارد به همراه این محصول که به صورت آنلاین و فقط در فروشگاه دیجی‌کالا به فروش می‌رسد، هدایای ویژه‌ای از قبیل ” یک بسته آنتی ویروس یکساله Kaspersky، یک عدد کارت حافظه microSD 16 گیگابایتی، یک کاور و یک محافظ صفحه” به مشتریان خود اهداء کند. اما در کنار تمام این هدایا، TP-LINK به مناسبت بیستمین سال تاسیس خود قصد دارد تا به قید قرعه کل مبلغ Neffos C5 را به 50 نفر از خریداران این تلفن هوشمند بازگرداند.

سری Neffos زیبایی و سادگی را با طراحی صنعتی خاص خود به نمایش می‌گذارد. این محصول تاکید زیادی بر جزئیات و رنگ اصلی مواد به کار رفته در آن دارد که احساس خوبی را با طراحی منحنی شکل و تخت آن به ارمغان می‌آورد.

عادل منش اظهار داشت:

فلسفه زیبا و هوشمند از ویژگی های اصلی کلیه محصولات ما بوده و هدف ما راحت‌تر نمودن زندگی مصرف کنندگان است. تی‌پی‌لینک به راه خود برای ساخت سبک زندگی هوشمند ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است، این تلفن هوشمند با قیمت 419 هزار تومان در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت Neffos مراجعه نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.