ریزر با همکاری Maingear پی‌سی گیمینگ خود را معرفی کرد

اگر صحبت از ساخت بهترین سیستمهای بازی باشد، Maingear دوست و آشنا را برای کار در نظر نمی‌گیرد. این سازنده کامپیوتر با ریزر برای ساخت کامپیوتر R1 Razer Edition همکاری کرده است، یک کامپیوتر برجی که هرچقدر موفق به بهبود نرخ نمایش فریم‌ها شده باشد، جای فخرفروشی دارد.

0

همان‌طور که شاید خودتان هم متوجه شده باشید، ریزر طراحی ظاهری این کامپیوتر را برعهده‌گرفته است. این کامپیوتر یکپارچه و پرزرق‌وبرق بوده و همان‌طور که در عکس مشخص است، در آن از نور سبز زیادی استفاده‌شده است. در صورت تقاضای کاربر، سیستم خنک‌کننده مایع هم به این مجموعه اضافه می‌شود. حتی سیم‌کشی‌های آن‌هم باظرافت و دقت خاصی کشیده شده است تا هم جلوی جریان هوا را نگیرد و هم دوستانتان از آن به‌اندازه کافی شگفت‌زده بشوند.

البته که این‌همه دقت و قدرت کم‌بها نخواهد بود. مدل ساده این کامپیوتر با قیمت 999 دلار عرضه می‌شود و دارای پردازنده 3.2 گیگاهرتزی Core i5 به همراه 8 گیگابایت رم، پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1060 و یک ترابایت هارد درایو است. البته اگر مایل به پرداخت هزینه بیشتری باشید، امکانات بیشتری هم دریافت می‌کنید. می‌توانید R1 را به سیستم خنک‌کننده مایع مذکور، پردازنده Core i7، کارت گرافیک‌های دوگانه GeForce Titan X، تا 128 گیگابایت رم و 1.2 ترابایت حافظه داخلی PCI Express از نوع SSD مجهز کنید. اگر می‌خواهید ببینید که ریزر خارج از همکاری‌اش با لنوو قادر به انجام چه‌کارهایی است، شاید باید R1 را خریداری کنید.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.