ریزر کیبورد مخصوص بازی Ornata را با مکانیزم منحصربه‌فرد معرفی کرد

شرکت ریزر که طی روزهای اخیر در نمایشگاه IFA 2016 از نسل جدید لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خود رونمایی کرده، این بار از یک کیبورد منحصر به فرد را برای گیمرهای حرفه‌ای پرده برداشته است.

1

صفحه‌کلیدهای مناسب همواره در هنگام بازی کردن حس خوبی را به کاربر می‌دهند. این حس برای این دسته از گیمرهای حرفه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا هر روز زمان زیادی را در کنار  یکی از صفحه‌کلیدشان سپری می‌کنند. خصوصیات مهم صفحه‌کلیدهای حرفه‌ای‌ و گران قیمت مخصوص بازی، کلیدهای مکانیکی است.

در همین راستا شرکت ریزر که با لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود شهره خاص و عام است، این بار در نمایشگاه IFA 2016 از یک کیبورد مخصوص بازی به نام Ornata رونمایی کرده است که به طور انحصاری از فناوری ترکیبی از کلیدهای مکانیکی و غشاء کلید سوئیچ بهره می‌برد.

Razer announces Ornata keyboard with world's first mecha-membrane keyboard (1)

طبق ادعای شرکت سازنده کلیدهای مکانیکی برخلاف کلید معمولی در میانه‌ی بازه‌ی حرکتی خود عمل می‌کند و در حقیقت حساسیت و دقت بالاتری دارند، از این رو قرار دادن این نوع کلیدها در غشاء کلید سوئیچ می‌تواند به مراتب سرعت بازخورد را سریع‌تر از کلیدهای معمولی منتقل کرده و این در حالیست که احساس نرمی و راحتی خاصی را در هنگام استفاده به کاربر القا می‌کند.

در سوی دیگر  می‌توان درجه‌ روشنایی کلیدها را در سه حالت مختلف تنظیم نموده و برای هر کدام رنگ دلخواه را از میان سه رنگ آبی، سبز و بنفش انتخاب کرد. علاوه بر این در طراحی کیبورد مخصوص گیم اورتانا به مقوله ارگونومیک توجه خاصی شده، به طوری که مچ دست هیچ‌گاه در هنگام کار با آن خسته نخواهد شد. این محصول در دو نسخه معمولی و با نور پس‌زمینه Chroma به ترتیب با قیمت 79 و 99 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. عارف مدیری بختیاری می‌گوید

    کیبورد ها عاااالین حرف ندارن