آلکاتل تبلت‌های POP 4 و گوشی XL خود را در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کرد

آلکاتل دست پر به نمایشگاه IFA 2016 آمده و تبلت POP 4 و گوشی XL را معرفی کرد.

0

آلکاتل در مراسم IFA 2016 امسال ثابت کرد،‌ قصد دارد با گوشی و تبلت‌‌های جدید خود، حضوری پر رنگ‌تر در صنعت موبایل داشته باشد. این شرکت که پیش از این گوشی هوشمند  SHINE LITE و هدست واقعیت مجازی مستقل Alcatel Vision را در نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته بود، امروز نیست دست خالی در نمایشگاه حضور نداشت و یک گوشی و تبلت جدید را معرفی کرد.

تبلت آلکاتل POP 4 در دو مدل ۷ و ۱۰ اینچی ساخته شده است و گوشی هوشمند آلکاتل XL هم صفحه‌نمایش بزرگ ۶ اینچی دارد که از رزولوشن فول اچ‌دی برخوردار است. کاملا مشخص است که آلکاتل روی هر دو محصول جدید خود حساب ویژه‌ای باز کرده است چرا که گوشی و تبلت تازه معرفی شده از مواد درجه یک ساخته شده‌اند.

در تبلت ۱۰ اینچی آلکاتل POP 4 شاهد پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۳۰ هستیم و در مدل ۷ اینچی این تبلت پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتِک MT8735 جا خوش کرده است. در گوشی آلکاتل XL هم پردازنده MT6755 Helio P10 مدیاتک به خدمت گرفته شده است که از شبکه مخابراتی LTE CAT 6 پشتیبانی می‌کند،‌ به لحاظ باتری هم آلکاتل در این گوشی خوش قد و بالا باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری به خدمت گرفته است. آلکاتل مدعی است این باتری تامین انرژی گوشی XL را به مدت یک روز در حالت استندبای انجام می‌دهد؛ اما با توجه به مقدار ظرفیت این باتری انتظار می‌رود بیشتر از این حرف‌ها دوام بیاورد.

به لحاظ دوربین نیز در گوشی هوشمند آلکاتل XL شاهد ویژگی خاصی نیستیم و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در قسمت پشت به همراه سنسور ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلوی آلکاتل XL به چشم می‌خورد. این روزها بیشتر گوشی‌های تراز اول به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز هستند؛ اما شوربختانه باید گفت آلکاتل از این سنسور در گوشی XL خود صرف نظر کرده است.

در کنار این مواردی که ذکر شد، آلکاتل در تبلت و گوشی جدیدی که تازه معرفی شده از فناوری MaxxAudio  نیز استفاده کرده است، این فناوری باعث می‌شود کیفیت پخش صدا در این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

آلکاتل وعده داد گوشی هوشمند XL و تبلت POP 4 را ظرف یکی دو ماه آینده راهی بازارهای خاورمیانه، آفریقا و اروپا کند. به غیر از این موارد آلکاتل در خصوص قیمت محصولات تازه معرفی شده خود سخنی به میان نیاورد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.