لباس‌ها و لوازم شخصی استیو جابز به مزایده گذاشته شد

بعضی چهره‌ها حتی پس از مرگ هم به درآمدزایی خود ادامه می‌دهند، یکی از این افراد استیو جابز است. با خبر شدیم  در مزایده‌ای قرار است لباس‌ها و لوازم شخصی‌ استیو جابز به فروش برسد.

0

استیو جابز در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و افرادی هستند که حاضرند برای لباس‌ها و لوازم شخصی این ابَر مردِ صنعتِ آی‌تی هزینه‌های گزافی پرداخت کنند، بر اساس گزارشی که در بلاگ خبری TechCrunch منتشر شد، لوازم شخصی استیو جابز، شامل پیراهن‌ها، کراوت‌ها، ساعت‌ها و سایر لوازم شخصی استیو جابز که در کمد شخصی‌اش نگه‌ داری میشد قرار است طی مزایده‌ای به فروش برسد.

اگر از طرفداران استیو جابز هستید حتما می‌دانید که وی علاقه داشت تا لباس یقه اسکی مشکی را همیشه به تن داشته باشد،  بد نیست بدانید این لباس هم در این مزایده فروخته خواهد شد. شلوار لی‌وایز، پیراهن و کراوات معروفی که استیو جابز در دهه نود آن‌را به تن می‌کرد نیز در این مزایده به فروش می‌رسد. این ست لباس از قیمت ۴۰۰ دلار مزایده خواهد شد.

در این مزایده که توسط وب‌سایت julienslive.com برگزار می‌شود شاهد ست لباس دیگری از استیو جابز نیز هستیم که از ۳۰۰ دلار قیمت گذاری شده است. کاپشن چرم استیو جابز هم به تنهایی ۴ هزار دلار به مزایده گزاشته شده است. جالب است بدانید در میان لوازم به مزایده گذاشته از استیو جابز فقید،‌حتی حوله حمام و ماشین ریش‌تراشی استیو جابز هم به چشم می‌خورد.

استیو جابز در یک بازه زمانی پس از اخراج و دعوت مجدد به اپل، برای خود شرکت مستقلی را با نام NeXT راه‌اندازی کرد،‌ استیو جابز علی‌رغم تبلیغات و کنفرانس‌های زیادی که برای NeXT انجام داد نتوانست گلیم این شرکت را از آب بیرون بکشد. در حراج لوازم استیو جابز، شاهد لباس یقه‌اسکی با برند NeXT نیز هستیم.

engadget.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.