تی‌پی لینک گوشی‌های هوشمند سری Neffos X خود را معرفی کرد

شرکت تی‌پی لینک که با روترها و تجهیزات شبکه در بازار‌های جهانی مطرح است، همچون سال گذشته امسال نیز طی دومین روز برگذاری نمایشگاه IFA 2016 از سری گوشی های هوشمند خود تحت سری Neffos رونمایی کرد.

1

بر این اساس هر دو گوشی هوشمند Neffos X1 و Neffos X1 Max دارای بدنه‌ای تمام فلزی هستند. در سوی دیگر نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی X1 تنها ۲٫۷۵ میلی‌متر داشته و این در حالی است که این رقم در نمایشگر ۵٫۵ اینچی مدل X1 Max به ۲٫۹۵ میلی‌متر رسیده است.

به طور کلی ضخامت بدنه دو گوشی هوشمند Neffos X1 و Neffos X1 Max به ترتیب ۷٫۷۵ و ۷٫۹۵ میلی‌متر است که نمایشگر بدون حاشیه کناری هر دو آن‌ها توسط پوشش خمیده 2.5D محافظت شده است.

neffos06

در سوی دیگر مدل X1 Max در قاب پشتی میزان دوربین ۱۳ مگا پیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2 مجهز به فلاش ال‌ای‌دی دوگانه بوده که در زیر آن سنسور اثر انگشت جای گرفته است. علاوه بر این هر دو گوشی جدید تی‌پی لینک دارای دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی هستند و به طور پیش‌فرض از اپلیکیشن‌های عکاسی ویژه‌ای برای ثبت تصاویری شفاف و روشن بهره برند.

neffos07

از دیگر ویژگی‌های مشترک این محصولات می‌توان به تراشه مرکزی هلیو P10 با کلاک فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز، ۳ و ۴ گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از شبکه وای‌فای و پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان در شبکه LTE اشاره کرد. طبق اعلام شرکت سازنده مدل X1 با ظرفیت ۱۶ و ۳۲ گیگابایت دارای باتری ۲۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده و در سوی دیگر برادر بزرگ‌تر آن که قرار است در مدل‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه شود به باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی تجهیز گردیده که ادعا می‌شود در شرایط مکالمه ممتد قادر است انرژی دستگاه را تا ۱۰ ساعت تأمین نماید.

neffos05-1

انتظار می‌رود دو گوشی هوشمند Neffos X1 و Neffos X1 Max با قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید ۶ مارشملو به ترتیب با قیمت ۱۹۹ و ۲۴۹ یورویی از سه ماه چهارم سالی جاری در بازارهای اروپایی عرضه شوند.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ax1 می‌گوید

    فردا تولیدی لباس زیر (مهدی زاده) هم گوشی میده به بازار، از الان بگم من از لباس زیرش راضیم حتما گوشیشم میخرم تا ست کنم.