کمربند هوشمند WELT با حمایت مالی سامسونگ معرفی شد

اگر به خاطر داشته باشید در نمایشگاه CES لس‌آنجلس پژوهشگاه  Creative از نمونه اولیه کمربند هوشمندی با نام WELT رونمایی کرد که به‌ منظور ره‌گیری اندازه دور کمر، عادات غذایی و تعداد گام‌های طی شده در هر روز طراحی شده است.

0

همان‌طور که مستحضر هستید طی چند سال اخیر گجت‌های پوشیدنی که با محوریت حفظ و نظارت بر سلامتی افراد به بازار عرضه شده، با استقبال عموم کاربران مواجه شده‌اند. در همین راستا امسال نیز در نمایشگاه IFA 2016 شاهد عرضه این نوع محصولات هستیم و یکی از آن‌ها کمر‌بند هوشمند WELT می‌باشد که با حمایت مالی سامسونگ توسعه یافته است.

کمربند هوشمند WELT در نگاه اول با کمربندهای رایج در بازار تفاوتی ندارد، با این حال پس اتصال به گوشی هوشمند، در مرحله‌ی اول به اندازه‌گیری دقیق دور کمر می‌پردازد و با استفاده از یک الگوریتم میزان پرخوری، اضافه‌ وزن و افزایش وزن واقعی را تشخیص می‌دهد. این اندازه‌گیری‌ها، پس از پردازش و سنجش با میزان نرمال اطلاعات از پیش تعریف شده، به اپلیکیشن رابط ارسال شده و به صورت نمودارهای مختلف به کاربر ارائه می‌شود.

بدین ترتیب اگر فکر می‌کنید سیکل خوردن، خوابیدن و انجام گیم بر روی اضافه سلامت جسمتان تأثیری ندارد، پیشنهاد ما به شما استفاده از این کمربند هوشمند است که به طور مداوم سلامتی شما را زیر نظر خواهد گرفت. این محصول از یک باتری با عمر شارژ 20 ساعته بهره می‌برد از این رو یک روز کامل کاربر را همراه خواهد کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.