سونی ایرفون‌ بی‌سیم Xperia Ear را با دستیار صوتی معرفی کرد

وعده ایرفون وایرلسی که بتواند با ما صحبت کند و دستورات شفاهی بگیرد، از سال 2013 مبحث جذابی بوده است. دقیقاً از زمانی که Spike Jonze در فیلم خود به نام «Her» بخش از تصورش از فنّاوری آینده را به تصویر کشید.

0

حالا سونی تصمیم گرفته که ایرفون‌های دانه‌ای که Xperia Ear نام دارند را به مرحله اجرایی ببرد و تاریخ عرضه آن را مشخص کرده است. امروز این کمپانی در کنفرانس IFA در برلین اعلام کرد که Xperia Ear تا دو ماه دیگر عرضه خواهد شد. البته قرار بود عرضه این محصول در تابستان صورت بگیرد اما بنا بر دلایلی به تأخیر افتاد.

هنوز وضعیت قیمت Xperia Ear مشخص نیست. این دستگاه بسیاری از قابلیت‌های مشابه Moto Hint Earpiece از موتورولا را به کاربرانش ارائه می‌دهد. می‌توانید Xperia Ear را از طریق بلوتوث و تلفن هوشمند خود کنترل کنید. این دستگاه را در گوش خود قرار می‌دهید و شما را از آب‌وهوا، برنامه‌ای که برای خود نوشته‌اید و جدیدترین اخبار مطلع می‌کند. می‌تواند شما را در مسیریابی در هنگام رانندگی یا راه رفتن نیز یاری کند. می‌توانید با آن پیغام‌ها را برای گوشی دیکته کنید و در اینترنت به جست‌وجو بپردازید. البته از امکانات علمی تخیلی هوش مصنوعی که در فیلم Her دیده‌ایم، بی‌بهره است.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.