سامسونگ Galaxy J7 Prime با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی معرفی شد

در راستای شایعات از پیش درز کرده پیرامون گوشی میان رده جدید سامسونگ به نام Galaxy J7 Prime، این محصول سرانجام در سکوت رسانه‌ای و صرفاً از طریق وب‌سایت تایوان شرکت کره‌ای به طور رسمی معرفی شد.

0

بر این اساس  میان رده جدید سامسونگ که در طراحی آن هیچ‌گونه نوآوری نسبت به دیگر اعضای سری J این شرکت مشاهده نمی‌شود، دارای نمایشگری ۵٫۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بوده و در سوی دیگر قلب آن را قرار است یکی از تراشه‌های هشت هسته‌ای سری اگزینوس با کلاک فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز به تپش درآورد.

Samsung Galaxy J7 Prime (3)

Galaxy J7 Prime با ابعاد ۱۵۱٫۵ در ۷۴٫۹ در ۸٫۱ میلی‌متری در قاب پشتی میزبان دوربینی ۱۳ مگا پیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز به لنز ۸ مگا پیکسلی مجهز شده است.

Samsung Galaxy J7 Prime (1)

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، بلوتوث ۴٫۱، چی‌پی‌اس و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. طبق اعلام شرکت سازنده، گوشی گلکسی J7 Prime قرار است با برچسب ۲۸۰ دلاری در بازار تایوان عرضه شود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.