نسخه جدید اینستاگرام با قابلیت زوم روی تصاویر و ویدئوها منتشر شد

اینستاگرام سال‌هاست که فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در این اپلیکیشن کمبود‌هایی را می‌توان حس کرد. یکی از این کمبود‌ها قابلیت زوم کردن است. حال به تازگی این شرکت اعلام کرده است که این قابلیت وارد نسخه iOS اپلیکیشنش خواهد شد.

0

از این پس شما قادر خواهید بود تا بر روی تصاویری که در فید شما ظاهر می‌شوند زوم کنید، همچنین در قابلیت در تمامی دیگر بخش‌ها نیز همچون قسمت اکسپلور و داخل پروفایل کاربران نیز وجود خواهد داشت. اینستاگرام اعلام کرد که این آپدیت طی هفته‌های آتی به اندروید نیز خواهد آمد.

همانگونه که اشاره کردیم این قابلیت سال‌ها توسط کاربران درخواست شده بود اما همچنان اینستاگرام واکنشی در این‌باره نشان نمی‌داد. در سطح وب در چند سال اخیر می‌توانید مقالات مختلفی را در این رابطه مشاهده کنید. به گزارش ورج ، اینستاگرام گفته که این قابلیت هم‌اکنون برای iOS قابل دریافت است و سایت PetaPixel نیز اعلام کرده که به این قابلیت دسترسی داشته است اما همچنان انگار به صورت کامل در دسترس نیست.

اینستاگرام در ویدئویی این قابلیت را نمایش داد و نشان داد که هنگامی که با انگشتان خود بر روی تصویر زوم می‌کنید ، تصویر از قاب اصلی خارج می‌شود و کل صفحه را دربرمی‌گیرد و می‌توانید بیشتر نیز بر روی تصویر زوم کنید. البته انتظار دیدن کیفیت فوق‌العاده از عکس‌ها هنگام زوم را نداشته باشید، اینستاگرام همچنان عکس‌ها را با عرض 1080 پیکسل آپلود می‌کند که باعث افت کیفیت عکس خواهد شد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.