ایسوس مانیتور قابل حمل ۱۵ اینچی ZenScreen را معرفی کرد

یسوس امروز مانیتور قابل‌حمل جدیدی را در نمایشگاه IFA برلین معرفی می‌کند. ZenScreen MB 16AC یک مانیتور 15.6 اینچی مخصوص سفر و حرکت داده شدن است. کمتر از 907 گرم وزن و تنها 8 میلی‌متر ضخامت دارد.

0

ابه ادعای ایسوس، این دستگاه سبک‌ترین و نازک‌ترین مانیتور Full HD قابل‌حمل دنیاست. کمپانی، ZenScreen را به یک پورت یواس‌بی Type-C همراه با تبدیل به یواس‌بی‌های معمول مجهز کرده که توانایی انتقال انرژی و ویدئو را داراست.

با توجه به حاشیه اندک 6.5 میلی‌متری نمایشگر، تقریباً از یک لبه تا لبه دیگر آن تنها به پخش تصویر برای شما می‌پردازد. این نمایشگر در کنار لپ‌تاپ‌هایی که حاشیه صفحه‌نمایش کمی دارند واقعاً خوب دیده می‌شود. همچنین ایسوس در کنار این مانیتور، کیس تاشدنی هوشمندی را هم ارائه می‌کند که می‌توان از آن به‌عنوان پایه‌ای عمودی یا افقی برای نگه‌داشتن خود دستگاه استفاده کرد. اگر دوست نداشتید که از کیس هوشمند استفاده کنید، می‌توانید خودکاری را درون سوراخ پایین نمایشگر قرار دهید تا آن را صاف نگه‌دارید. ایسوس هنوز تاریخ دقیق عرضه این نمایشگر را مشخص نکرده است، اما ZenScreen با قیمت 269 یورو یا حدود 300 دلار عرضه خواهد شد.

asuszenscreen

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.