ایسر از گوشی های Liquid Z6 و Z6 Plus رونمایی کرد

شرکت تایوانی ایسر در اولین روز افتتاح نمایشگاه IFA 2016 از دو گوشی میان رده جدید با نام‌های Liquid Z6 و Z6 Plus رونمایی کرد.

0

همان‌طور که گفته شد هر دو گوشی هوشمند Liquid Z۶ و Z۶ Plus بحث میان رده هستند و از پاییز سال جاری به ترتیب قرار است با قیمت ۱۱۹ و ۲۴۹ دلار به بازار عرضه شوند.

بر این اساس مدل Liquid Z۶ Plus که تقریباً از سخت افزار قدرتمندتری بهره برد، دارای نمایشگری ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی مجهز به پوشش ۲٫۵D بوده و در سینه میزان تراشه هشت هسته‌ای ۶۷۵۳ مدیاتک در کنار ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی مجهز به لنز ۵ مگاپیکسلی، باتری ۴۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید ۶ مارشملو اشاره کرد.

اما در سوی دیگر گوشی Liquid Z۶ از مشخصاتی همچون نمایشگر ۵ اینچی پوشیده شده توسط محافظ خمیده ۲٫۵D، تراشه چهار هسته‌ای ۶۷۳۷ مدیاتک، ۱ گیگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی دوربین اصلی و سلفی به ترتیب ۸ و ۲ مگاپیکسلی و باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.