شایعه: گلکسی اس 8 با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد

آیا شایعاتی مبنی بر اینکه اپل و سامسونگ سخت در تلاش‌اند تا سیستم‌های دوربین دوگانه را به گوشی‌های آینده خود وارد کنند را به یاد می‌آورید؟ خب اپل به‌احتمال‌زیاد از این ایده در گوشی iPhone 7 Plus خود که در هفته آینده از آن رونمایی می‌شود، استفاده خواهد کرد؛ اما وضعیت گوشی‌های سامسونگ تا الآن هم معلوم نبود.

0

به‌تازگی یکی از کاربران علاقه‌مند در Weibo، اشاره‌کرده اگر قرار باشد تاریخ تکرار شود، سامسونگ نیز از دوربین دوگانه در گوشی Galaxy S8 که در بهار از آن رونمایی می‌شود، استفاده خواهد کرد. ترکیب دقیق این سیستم یک دوربین 12 مگاپیکسلی ساخت خود سامسونگ و احتمالاً شبیه به آنچه در گلکسی اس7 دیده‌ایم، به همراه یک دوربین 13 مگاپیکسلی از سونی خواهد بود. این ترکیب 12 و 13 مگاپیکسلی به کاربر اجازه گرفتن عکس‌هایی با انواع عمق میدان فوکوس و عکس‌برداری در نور کم را می‌دهد؛ یعنی هر آنچه تمام سیستم‌های دوربین دوگانه وعده ارائه‌اش را داده‌اند.

همچنین شایعه شده که دوربین جلویی گوشی به 8 مگاپیکسل ارتقا پیدا خواهد کرد (نسبت به 5 مگاپیکسل در S7) و البته اسکنر چشم نیز راه خود را از Note 7 به Galaxy S8 باز خواهد کرد. احیاناً فکر نکردید که اپل بخواهد از سیستم دوربین دوگانه استفاده کند و سامسونگ هم عقب بماند؟ معمولاً نتایج تست دوربین‌های دوگانه از تنوع بالایی در کیفیت برخوردار هستند. بی‌صبرانه می‌خواهیم ببینیم که چگونه دو تولیدکننده بزرگ گوشی در دنیا، بالاخره می‌خواهند دوربین‌های دوگانه را در پرچم‌داران خود به کار بگیرند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.