اچ‌تی‌سی One A9s در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی خواهد شد

بنا به منابع آشنا، HTC آماده‌شده تا جانشینی برای گوشی One A9 از سال گذشته را در نمایشگاه IFA امسال در برلین آلمان معرفی کند. این گوشی به خاطر شباهت زیادش به اپل آیفون 6 شناخته‌شده است.

0

نکته جالب اینکه HTC تصمیم گرفته حتی شیوه نام‌گذاری اپل را برای دستگاه جدیدش اتخاذ کند. کمپانی این مدل تقریباً بدون تغییر و زیبا را One A9s نام نهاده است.

در بالا می‌توانید عکس این گوشی فلزی را در رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی و نقره‌ای متمایل به آبی که تقریباً غیرقابل تشخیص از گوشی‌های نسل قبلی خود هستند را ببینید. بااینکه جای برخی از عناصر سخت‌افزاری نظیر لنز دوربین، فلش و حسگرها تغییر کرده است، حالت کلی گوشی شباهت بسیار زیادی به One A9 دارد و حتی با حرکت دوربین به گوشه One A9s شباهت بیشتری هم به آیفون پیدا کرده است!

درست مثل پرچم‌دار سال 2016 این کمپانی یعنی HTC 10، علامت برند HTC از جلوی گوشی One A9s نیز حذف‌شده است. اطلاعات اندکی از این گوشی منتشرشده است؛ مثلاً حسگر دوربین اصلی تغییری نداشته و 13 مگاپیکسل باقی‌مانده، اما دوربین جلوی آن از 4 اولتراپیکسل به 5 مگاپیکسل تغییر خواهد کرد

گفته‌شده که HTC می‌خواهد از One A9s یک روز قبل از شروع IFA یعنی در تاریخ 11 شهریورماه رونمایی کند.

venturebeat

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.